Na mijn stijging van gister had ik nog goede hoop. Maar mijn temp van vanmorgen laat dit snel verdwijnen. Wat denken jullie?
Ik heb vele kaartjes bekeken en je zit nog boven je basale temperatuur. Hij kan morgen net zo goed weer stijgen. Ik denk dat je je geen zorgen hoeft te maken.
Je kan helaas niks anders doen dan je temp morgen afwachten. Het kan nu nog beide kanten op namelijk.
Lief van je Kimmv2! Ben zo benieuwd naar morgenochtend. Hoop dat het komt door slechte nacht, veel wakker geweest ivm onweer. En mocht het niet zo zijn, dan komt zkh bezoek maandag goed uit en starten we 'vrolijk' met Clomid. Jouw temp is wel verdacht stabiel zeg!
Nog geen rode duivels maar wel temp onder coverlijn dus verwacht ze nu echt elk moment. Dan maar maandag starten met plan B
Wat balen help! Enige voordeel is dat je nu morgen pas op dag 2 van cyclus zit dus ze mischien wel gelijk willen beginnen aan behandelplan en als ze dat doen hoef je daar in elk geval niet lang op te wachten. Ik ga voor je duimen
Jeej! Wat fijn help! Hier nog in wachtmodus, ontzettend last van borsten en pukkeltjes dus er is iets gaande....