Hallo meiden/dames, Ik vroeg mij af hoe jullie dat toch doen met die temp kaartjes hier op het internet, kan iemand mij helpen dat ook te doen. Heb gegevens van dag 1 vanaf mijn menstruatie tot nu en loopt wel raar maar wil het graag in kaart brengen. Wel heb ik een print gemaakt en daarop ingevuld. Appen weet niet wat het is en hoe het moet. Groetjes en bedankt alvast!
Beste kun je naar Fertility Friend - Fertility Tracker, Ovulation Calendar and Fertility Chart en daar alles invullen die maakt zo'n kaartje voor je. Is wel Engels, maar met stip de duidelijkste en beste site!
Dank je wel mamalap! Zal eens gaan kijken. Ik weet niet zeker maar het lijkt erop alsof ik mijn eisprong misschien gisteren heb gehad en ik te laat ben begonnen op dag 12 met ovulatietesten. Gisteravond om 04.00 uur wel begonnen met oefenen zeg maar... en ja als ie 3 dagen hoger blijft dan eisprong ook gehad gisteren. Heb ik mijn ei dan gemist? 11.45 uur was de test dan waarschijnlijk al afgenomen. En 16.30 en 19.30 rondom was ie nog lichter, oei!
Je kunt ook op je telefoon via de app store fertilitie friend opzoeken en installeren 😉 Dan kun je er zo mee aan de slag
Heb de test net gedaan om half 11 en het is stukken lichter. Onderste test. Dus heb mijn piek blijkbaar gemist paar dagen eerder op de ovulatie testjes.
Persoonlijk heb ik het idee dat er nog geen eisprong is geweest..ik zie nog geen positieve test en ook nog geen consequente stijging van je temperatuur gedurende een aantal dagen, maar......ik ben echt geen expert, dus hoop voor je dat er nog iemand meekijkt! Je zit ook nog 'maar' op cyclusdag 12, dus het kan ook nog komen.
Hoe was je temp vandaag?? Ik zie ook nog geen eistijging. Dus ik denk ook niet dat je ei al is geweest. Vaak heb je vlak na je ongi een hogere lh waardoor je een wat duidelijkere streep hebt die dan afloopt en vervolgens vlak voor je ei oploopt tot een knaller.
Dank je wel Jozefien85 voor je reactie. Heb de testjes er allemaal uitgehaald en onder elkaar gezet. Zal er dalijk een foto van maken.
36.8 graden RoGiJuli maar vanmorgen weer gek genoeg 36.5 graden. En testjes worden nu ook raar genoeg weer lichter... Dus gewoon doortesten?
Nee nog geen ei gehad dus volgens je temp en ook nog niet in aantocht volgens de ovu testen. Hoe lang waren al je cycli hiervoor??
Ok.. dan is het wellicht normaal dat er nog geen ei in aantocht is. Lekker blijven doortempen en ik zou gewoon 1x per dag testen (rond 15 uur) en regelmatig sex hebben (eens in de 2-3 dagen). Dan mis je je piek vast niet. En met tempen zal je vanzelf je ei gaan ontdekken