Ik had de bovenste blauwe zwangerschap test vanochtend met dun streepje en knal ovulatie test net precies. Ik zit 4 dagen voor NOD normaal gesproken. Maar het is iets ontregeld.
Ze kunnen op elkaar reageren. Ovutest kan op hcg reageren maar een zwtest ook op lh. Het kan dus zijn dat je zwanger bent maar het kan ook zijn dat je ei er nu aankomt.
Kan dat ook nog 25 dagen nadat je laatste menstruatie begon? Je eisprong bedoel ik. Dan zou ik evt dus een lange cyclus hebben of is dit te lang 25 dagen?
Als je vaker langere cyclussen hebt, dan kan dat zeker. Heb je wel eens cyclussen gehad rond de 40 dagen het afgelopen jaar?
Ja dat kan zeker! Niet iedereen heeft een cyclus van 28-30 dagen En nee... dat is dan niet te lang hoor
Nee eigenlijk nog nooit. Normaal is mijn cyclus precies 28 dagen heel soms 29. Maar het is iets ontregeld door mijn miskraam van begin maart.
Heb je je eisprong deze ronde al eerder gespot of nog niet? Want als het ontregeld is, dan zou het zomaar je eisprong kunnen zijn. Maar als je zwangerschapstesten de komende dagen op gaan lopen, is het wel een zwangerschap!
Ik heb het laatst getest (want ik was nieuwsgierig), ik kreeg pas een positieve ovulatietest toen m'n zwangerschapstest al goed zichtbaar is. Hiervoor al wel licht positieve zwangerschapstesten, maar zeker geen positieve ovulatietest. Zal de foto even bijvoegen
Ik ben ook bang dat ik gewoon een late eisprong heb. Maar dan hopelijk over 2 weken een knal test. Heb nu ook beetje last links onderin dus volgens mij voel ik nu de eisprong ook. Dus ik blijf nog eff door testen.