Wanneer zouden jullie het nog doen?

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door volgoedemoed, 7 jun 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. volgoedemoed

volgoedemoed Bekend lid

26 mrt 2016
    522
    5
    18
    NULL
    NULL
    Hoi dames... Gister had k een licht streep op een ovutest en vandaag is deze al donkerder , genoeg voor positieve test ! Dus ik zal morgen/donderdag mijn eisprong hebben! K heb ook veel last van vruchtbaar slijm/afscheiding . Nu hebben we afgelope zaterdag, gister al sex gehad .. Wnnr zouden jullie nu nog doen? Om de dag aanhouden?? Dus vanavond laten gaan en dan morgen nog eens en donderdag voor de zekerheid?? Of juist vanavond en donderdag nog? Dus een beetje om de eisprong heen zeg maar?

Om de dag doen hoor k vaak goeie verhalen over
    ... 🤔🤔

2. Be Happy

Be Happy Niet meer actief

Als beide streepjes minstens even donker zijn, heb je een positieve test. Een lichtere streep dan de controlestreep zegt totaal niks over wanneer je eisprong plaatsvindt helaas, aangezien LH de hele cyclus door kan schommelen.
    Ik zou ook niet al te veel op je banner gaan letten, maar gewoon blijven doortesten totdat je ovulatietest positief is.
    Pas dan vind binnen 48 uur je ovulatie plaats.

Ga je er van uit dat ondanks dat beide streepjes nog niet even donker is, je wel al een positieve test zult hebben, dan loop je dus dikke kans je eisprong mis te lopen....

Ik zou dus doortesten en intussen sex blijven hebben af en toe de komende week. En niet tot en met een bepaalde dag.

3. Suusjeuh

Suusjeuh VIP lid

4 jul 2010
    13.212
    13
    38
    Verpleegkundige/gastouder
    Wij zijn altijd gewoon met veel vrijen in de vruchtbare weken zwanger geworden zonder dagen te tellen enz. Misschien een gezellige optie?

4. volgoedemoed

volgoedemoed Bekend lid

26 mrt 2016
    522
    5
    18
    NULL
    NULL

Hahah thnx voor de uitgebreide uitleg maar dat snap ik allemaal wel haha!;) hij is gewoon positief hoor;)

5. volgoedemoed

volgoedemoed Bekend lid

26 mrt 2016
    522
    5
    18
    NULL
    NULL
    Ik bedoelde meer gwn zouden jullie het om de dag doen of een keer extra tussendoor tijdens eisprong..(bij positieve test dus ) en als de zin er is .. Als de zin er nie is houd alles
    Op , daar zijn we niet
    Moeilijk in

6. Leraje

Leraje Fanatiek lid

19 apr 2013
    4.965
    2.790
    113
    Als je allebei hitsig bent, gewoon doen? Ik zou het niet níet doen omdat je denkt dat je morgen meer kans hebt ofzo. Straks heb je morgen geen zin :p

Deel Deze Pagina