Ik heb op 27 december a.s. mijn eerste echo, ik zou dan 8 weken zwanger zijn. Nu had ik nog een testje liggen en dacht vanochtend: ik doe er nog 1. Dat had ik wellicht beter niet kunnen doen want ik weet echt niet wat ik met de uitkomst moet. Ik vind deze, de onderste, er slechter uitzien dan die van een week geleden..Wat betekent? Steven ik weer af op een miskraam/missed abortion?
Is zeker niet lichter dan die van vorige week in ieder geval! En zoals taliaa zegt op een duur kunnen ze niet donkerder worden. Dua geniet van u zwangerschap. En gefeliciteerd
Ik zou ook een eerlijk antwoord geven: GA GENIETEN! Snap best dat je onzeker bent door de miskramen maar daar kun je nu op dit termijn ook niets meerc aan veranderen. Dus geniet van de eerste weken zwanger zijn. Die komen niet meer terug.
Als je 8 dec al zo'n knaltest had kan het zijn dat je inmiddels zoveel hcg hebt dat de test wat anders uitslaat. Ik snap je zorg wel, maar ook als het niet goed zou gaan verander je daar weinig aan. Wat je wel weet is dat je NU zwanger bent en dat is het genieten waard! Succes
Dank jullie wel meiden. Ik weet het, mijn onzekerheid speelt me parten. En dat ik pas bij 8 weken mag komen voor de echo, helpt niet echt. Maar aan de andere kant is het misschien wel verstandig. Ik moet deze weken gewoon nog even uitzitten..
Ziet er goed uit hoor en net wat de rest zegt op een gegeven moment teveel HCG dat je testen anders uit slaan. Ga gewoon lekker genieten en niet meer testen 😀