Hoi allemaal, Ik hoop dat jullie mij kunnen geruststellen. Ik heb morgen een afspraak bij de dokter, maar vind deze misschien iets te overdreven. Ik zit in ronde 5, afgelopen eisprong een kleine bloeding gehad (vooral roodachtig slijm). Maar 2 weken voor mijn menstruatie (die altijd op dag en tijd gelijk is met 28 dagen) kreeg ik weer een bloeding, dan weer bruin, dan weer rood en nu is het roze. Vandaag was dag 6 inmiddels al en dat baart me enigszins zorgen. Zaterdag moet ik eigenlijk ongesteld worden. Wat kan dit zijn?? Ik heb geen menstruatiepijn en ook de andere menstruatieklachten niet gehad. Help Groetjes van meisje3
Het kan vanalles zijn. Kan innesteling zijn, maar ook een naderende menstruatie. Wat gaat de huisarts doen morgen? Heb je al test gedaan?
Dankjewel. Nou dat weet ik dus ook niet precies... ik maakte me druk omdat ik deze maand 2 keer een lange bloeding heb gehad. Dus ik dacht aan iets heel anders dan een zwangerschap ofzo.. Ik heb nog geen test gedaan, zaterdag is mijn NOD.
Het verschilt echt per vrouw. Zowiezo goed dat je het even laat checken hoor. Laat je morgen iets weten? En morgen zou je eventueel ook gewoon kunnen testen, misschien dat je huisarts wel een test. Succes.