FF kaartje

Discussion in 'Temperatuurkaartjes' started by AnoniemIH, Mar 20, 2017.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. AnoniemIH

AnoniemIH Nieuw lid

Mar 20, 2017
    4
    0
    1
    NULL
    NULL
    Hallo, zouden jullie eens met mij mee kunnen kijken? Ik snap helemaal niks van mijn cyclus deze maand. Wanneer zou nu mij eisprong zijn geweest? Of is hij misschien nog helemaal niet geweest?

Attached Files:

2. Meiske2015

Meiske2015 VIP lid

Sep 4, 2016
    7,734
    3,516
    113
    Ik zie een hoop open bolletjes en pieken dus ik vraag me gelijk het volgende af:
    - temperatuur je elke ochtend op dezelfde tijd?
    - temperatuur je rectaal?
    - temperatuur je voordat je uit bed op staat?

3. AnoniemIH

AnoniemIH Nieuw lid

Mar 20, 2017
    4
    0
    1
    NULL
    NULL
    Hoi Meiske,
    Dankjewel voor je reactie. Ik temperatuur elke ochtend op hetzelfde tijdstip voor het opstaan. Dat is 1 keer niet gelukt, vandaar dat ik 1 open bolletje heb, toen werd het wat later. Haha.
    Ik temperatuur niet rectaal, toen ik 2 jaar geleden zwanger wilde worden heb ik ook niet rectaal gemeten en dat was toen geen probleem. Kon destijds prima mijn cyclus zien. Maar nu snap ik er niks van...

4. Sylva

Sylva VIP lid

Jan 23, 2017
    5,695
    3,526
    113
    Female
    Midden van Nederland
    Open bolletjes betekenen dat je niet op hetzelfde tijdstip je temperatuur hebt gemeten. Ik tel in jouw grafiekje 6 bolletjes, dus dat gaat al niet helemaal goed :p Verder doe je er goed aan te temperaturen voor je je bed uitgaat, blijf dat doen. Maar.. je meet niet rectaal en dat is de voornamelijkste reden dat het zo schommelt. Meten via een oorthermometer, onder de tong of oksel is veel minder nauwkeurig en betrouwbaar. Dat het vorige keer wel is gelukt is mazzel geweest. Ik raad je echt aan rectaal te gaan meten, dan zul je zien dat er een mooi en duidelijk patroon ontstaat. Ik kan je helaas met dit kaartje niet vertellen wanneer je eisprong is geweest. Ik hoop dat je volgende kaartje wel duidelijkheid zal geven! ;) Heel veel succes! :D

Vergeet niet dat alcohol, onregelmatig slapen, medicatie en ziekte/verkoudheid ook afwijkingen kan veroorzaken. Maar dat wist je vast nog wel.

5. AnoniemIH

AnoniemIH Nieuw lid

Mar 20, 2017
    4
    0
    1
    NULL
    NULL
    Thans voor jullie reactie. Dan toch maar zo'n ding in mijn bips elke ochtend. :( haha.

Share This Page