Hoi meiden, 16 april positieve knaller van ovu daarna kraampjes enz gehad. En toen werd ik gisteren denk 7 dpo ongesteld dacht ik, maar het is niet zo zoals normaal ben altijd echt heel heftig met dikke stolsels hoofdpijn mega krampen. En ik vond het sowieso al vreemd dat het zo snel was het bloeden, dus net getest.. Binnen 5 min. View attachment 531815 10 min. View attachment 531816 Had serieus een witte test verwacht maar er staat toch echt wat, zien jullie het ook? En iemand ervaring met innestellingsbloed?
Thnx ik begon al te twijfelen haha. In het echt is het streepje veel duidelijker en op mn telefoon de foto ook, maar na uploaden is het veel slechter te zien.
Net getest zelfde streepje als gister, ik moet nu naar. Mn werk maar zal het er vanmiddag even opzetten. Lukt niet met me mobiel.
Ik zie niks op mijn telefoon, maar het kan lastig zijn om het goed op de foto te zetten.. Hopelijk gaat hij oplopen!
Ik zie wel wat op je laatste test! We hebben dezelfde ervaring en bijna gelijktijdig. Ik op 17 april positieve ovutest. Afgelopen dinsdag roz/bruin verlies bij afvegen en alleen door de afscheiding. Ik dacht ook ongesteld te worden maar heeft tot nu toe niet doorgezet. Vanmiddag getest en kon mijn ogen niet geloven. Zie mijn testen hieronder!!!!
Jou testen zijn veel duidelijker dan de mijne en mijn ovu was 16e. En ik bloed nog steeds. Gefeliciteerd.
Gelukkig, maar het bloeden benauwd mij wel hoor. Ik zal het de aankomende dagen wel zien als de test echt goed op loopt kan ik pas blij zijn..