Hi, FF gaf eerst aan dat ik mn ovulatie had gehad op cd18, maar vanochtend gaf hij ineens een melding dat het toch niet zo was en was mijn kruis weg. Ik had bij zo, ma en di "illness" ingevoerd. Hebben jullie het wel eens meegemaakt? Dit is mijn 2e chart en vorige maand gaf hij mijn ovulatie aan op 1 dag na de temperatuurdip. Wat denken jullie ervan?
@RoGiJuLi graag je inzicht in dit kaartje. Persoonlijk vind ik hem zeer piekerig. Je temperatuurt wel elke dag op het zelfde tijdstip direct na het ontwaken en rectaal?
Geen kaas van te maken. Ts.. ik zie enorm veel open bolletjes, veel pieken en dalen. Tenp je wel rectaal (via de billen), elke ochtend op dezelfde tijd, direct na het ontwaken en nog voor je je bed uit komt. En dus ook op vrije dagen/weekenden?
Ik temp zo goed mogelijk, elke ochtend direct als ik wakker wordt voor ik opsta. Een paar die niet ingevuld zijn, zijn bijv dagen dat ik per ongeluk wel al opgestaan was. De pieken zijn steeds in het weekend en kan ik terugkoppelen aan de ochtend na een feestje ofzo waarbij ik alcohol op had en laat naar bed was gegaan.
Okay... maar je tempt dus niet elke dag om bijv 6 uur stipt maak ik op uit je verhaal. En temp je wel rectaal via de billen?? Ik vind je temp nogal laag. Helaas is jouw manier van tempen ws niet goed genoeg om een betrouwbaar kaartje van te maken.