Ik ga binnenkort op vakantie en zou precies dan ongesteld worden. Dus heb ik bedacht een anderhalve week van te voren tijdelijk de pil te nemen om mijn menstruatie uit te stellen. Nu kreeg ik best wel krampen en heel licht bloedverlies vandaag. We hebben wel op of rond mijn ei sprong seks gehad. We hebben een kinderwens en na een missed abortion een paar maanden terug zijn we nu weer aan het proberen zwanger te raken..maar voor de zekerheid toch maar de pil genomen ivm menstruatie op vakantie. Ik heb behoorlijk last van "buien" als in moodswings en veel moe/slaperig. Dit kan natuurlijk ook met een eventuele menstruatie te maken hebben. Dus...één en al vragen, is dit een doorbraakbloeding....of de innesteling.... ik zou woensdag normaal ongesteld worden. Heeft het nu al zin om te testen?
het kan van alles zijn. maar zo tussendoor een pil nemen voor korte tijd kan je cyclus wel enorm ontregelen. ik begrijp dat ongesteld zijn op vakantie niet leuk is. ik heb het vorig jaar zelf ook gehad en heb toen een cup gebruikt voor tijdens het zwemmen bijvoorbeeld. echt ideaal. of testen al zin heeft durf ik niet te zeggen