Ik heb elke maand stipt op dag 16&17 positieve knal ovulatie testen Mijn temperatuur echter stijgt altijd heel langzaam. Over 5 dagen 0.1 per dag... twijfel al of er überhaupt eisprongen zijn nu... al dacht ik van wel... voelde vaak ook wel ei pijn En elke maand word mijn LF korter en spotting tussendoor... vooral na eisprong maar ook voor eisprong vorige maand spotting gehad. Het bloed is vers en zit rond de bmm maar komt er niet uit, geen inlegkruisje nodig Deze maand niet. Geen ei pijn gehad, maar wel alle andere signalen. Zeeën aan vruchtbaar slijm, hoge zachte open bmm knal test. 3 dagen na positieve ovulatie brandende borsten Dat is nieuw Heb sinds de bevalling 0 LF-kwaaltjes ervaren. niks nada Wel of geen eisprong? Temperatuur slaat nu echt alles...
Ik zie in je kaartje nog geen duidelijke eisprong. Wat wel kan is dat je eisprong op cd 20 was. Dan op cd 21 de eerste stijging. 2 dpo (cd 22) je gele lichaamsdip. Hij zou dan vandaag weer moeten gaan stijgen
Ah ja vandaag naar 36.7( zie banner) dus misschien is dat het wel! Op zondag was mijn ovu test (dag 18) begin van de dag nog redelijk "positief" dus zou kunnen dan ook denk ik? Ovulatie test - gewijs Dankjewel ! Dan maar hopen dat eind middag/begin avond gezelligheid op dag 18, genoeg was voor een ei op dag 20 Maar Yué is ook gekomen van 3.5 dag voor eisprong