Hee dames, ondertussen al heel wat topics meegelezen en kan nergens een antwoord vinden op de vraag die ik heb dus misschien kan iemand mij helpen, even kort mijn verhaal: Ik heb 5,5 jaar lang de prikpil gebruikt en 2,5 jaar geleden besloten er mee te stoppen maar na anderhalf jaar nog steeds geen menstruatie gehad. Via de huisarts doorgestuurd naar centrum voor kinderwens en daar door de gehele molen heen gegaan ook mijn man. Er is uitgekomen dat ik dus geen slijmvlies aanmaak en dus geen menstruatie heb en ook geen eisprong. Samen besloten om mijn menstruatie te gaan opwekken met Duphaston en op dag 3 van cyclus beginnen met een 5 daagse kuur Letrozol. Dinsdag 4 april begonnen met een 10 daagse kuur Duphaston om mijn menstruatie op te wekken maar die is helaas uitgebleven. Vanmorgen contact gehad met de gynaecoloog en besloten om vandaag evengoed te gaan beginnen met de Letrozol en dan volgende week vrijdag ochtend een controle echo te laten maken. nu is mijn vraag: kan ik zelf ook beginnen met ovulatietesten? En wanneer moet ik daar dan mee beginnen? Ik ben bang dat als k volgende week mijn controle echo heb dat mijn ei dan al gesprongen is en ik dus te laat ben vandaar de ovulatietesten. ik hoop dat iemand hier daar ervaring mee heb. alvast heel erg bedankt