Vraagje, ik weet niet of jullie daar ervaring mee hebben. Maar ik heb 3 cycli clomid gebruikt waarbij ik de derde cyclus niet geovuleerd heb en die duurde ineens ook lang. De eerste 2 ovuleerde ik wel en ook relatief vroeg op dag 11 en 10 met normale luteale fase 15 en 14 dagen. Nu eerste cyclus zonder clomid, wij moeten door voor ivf omdat mijn AMH extreem laag is. Maar dat terzijde. Ik heb wel geovuleerd en wel op dag 9, nog weer eerder dus. Sinds gisterenavond 5 dpo heb ik buikkrampen mogelijk passend bij innesteling pijn. Nu zei de gyn dat als ik ovuleerde ik een kans had. Voor de clomid cycli ovuleerde ik niet. Anyway is er iemand die weet of er toevallig een verband is tussen een vroege ovulatie en een vroege innesteling? Beide vallen aan de ondergrens normaal dus kan natuurlijk altijd. Gewoon benieuwd naar ervaringen.
Op 5 dpo innestelling is erg vroeg, vast niet onmogelijk. Maar in de meeste gevallen is het dan net pas goed gedeeld voordat het nog gaat innestellen. Ik geloof niet dat een vroege eisprong ook per se een vroege innestelling initieert. Ik heb overigens de innestelling ook nooit gevoeld. Maar dat zal vast ook wel kunnen.