Wanneer en hoe begon bij jullie de misselijkheid?

Discussie in 'Eerste symptomen' gestart door ikkie97, 14 feb 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. pioenroos26

pioenroos26 Niet meer actief

Eerste zwangerschap die helemaal goed ging van 2 dagen voor Nod tot 16 weken kots misselijk geweest dag en nacht...
    nu mijn 4de zwangerschap die hopelijk goed mag gaan aas ik 4 dagen voor Nod al kots misselijk nog erger dan mijn eerate goede zwangerschap...
    pgff moet er echt even aan "wennen" ik ga wel gewoon door werk in de thuiszorg en meld mij niet ziek ben blij met elke afleiding...

2. Marrie28

Marrie28 Fanatiek lid

27 jun 2007
    1.711
    0
    36
    Bleh, voel me sinds vandaag naar. Ik hoef niet te spugen, maar meer alsof ik net uit de achtbaan kom en dan continu. :( Eten helpt niks, maar maakt het eerder erger. De vorige zwangerschappen ben ik ook wel wat misselijk geweest, maar dat ging ook wel weer over na een week of 14, meen ik.

3. Floor32

Floor32 Fanatiek lid

18 sep 2012
    2.188
    150
    63
    Ook hier sinds een paar dagen misselijkheid. Van smorgens tot als ik in slaap van. Hoef er nog niet van over te geven, maar zit op het randje.
    Hoop dat het niet al te lang duurt.
    Las hierboven dat iemand eraan moet wennen weer, maar dat zie ik mijzelf nog niet doen.

4. Poison Ivy

Poison Ivy Actief lid

18 feb 2014
    179
    0
    16
    Pedicure
    Haarlem
    Ik heb eind 4e week wel af en toe een heel licht vleugje misselijkheid gehad, maar dat stelde niets voor. Gisterochtend daar in tegen ging ik echt bijna over mn huig. Niet gelijk 's ochtends maar toen ik in de auto op weg naar mn werk was. Vanochtend had ik er maar een beetje last van. Heb nog steeds niet gespuugd iig. Ben nu bijna 6wk.

Deel Deze Pagina