ik weet het allemaal niet meer hoor. vanaf donderdagavond pijn in mn onderbuik en pijn in mn bovenbenen. gisteravond had ik ineens bloedverlies wat tot vanmorgen door is gegaan en ineens weer minder is geworden. veel pijn in mn benen nog steeds lijkt wel op beenweeen. heb ook al wel weeen maar nog niet eg constant dat ik denk ik ga de vk bellen. wie herkent dit als toch het begin van de bevalling die snel nadert ?
Gezien het bloedverlies lijkt het mij sowieso verstandig de vlos te bellen. Succes volgens mij isje lijf al goed bezig.
Ik heb totaal geen ervaring met beenweeën, dus die zou ik misschien ook niet herkennen. Bij mij betekende (heel licht!) bloedverlies wel dat mijn bevalling was begonnen. Ik had toen de nacht erop mijn kindje in mijn armen. Hoe dan ook zou ik de vk wel even bellen. Als je zo veel bloed gaat verliezen als bij een normale menstruatie dan kan het reden tot zorg zijn. Licht bloedverlies kan een heel normaal teken van een beginnende bevalling zijn; het is dan allemaal goed aan het werk.
Ben bij de vk geweest, ze wilde me toch even zien ivm het bloedverlies. Weeen hebben niks gedaan, nog net geen cm ontsluiting dus kon ook niet strippen. Nu is het gewoon afwachten. Hopelijk meldt hij zich snel maat dat zie ik somber in. Moet denk geduld hebben😰 alleen is dat bij mij ver te zoeken