ziekjes

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door matje, 22 sep 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. matje

matje Niet meer actief

mijn kleine mannetje is zo ziekjes heel erg zielig
    ik geef hem luuf, neusdruppels en een zetpilletje voor het slapen maar hij blijft huilen
    verstopte neus, koortsig en noem maar op
    ik zal vast niet de eerste zijn
    dus hebben jullie tips voor mij?

2. toet

toet Fanatiek lid

7 apr 2006
    1.802
    0
    0
    Ach wat sneu! het is nooit leuk als je kleintje ziekies is.

Je hebt al veel gedaan,je kan een handdoek oner het matrasje leggen zodat ze wat schuiner liggen/en een ui op de kamer schijnt ook te helpen/heb je al geprobeerd om met een neuspompje het neusje schoon temaken?

Succes

3. ikke1981

ikke1981 VIP lid

14 apr 2006
    13.689
    0
    0
    Den Haag
    zielig is dat he?
    Mijn mannetje ligt ook ziek, alleen andere klachten als die van jou

Is hij stil als je hem oppakt, trekt hij aan zijn oortjes?
    Anders morgen even langs de ha even laten nakijken

4. petrabr

petrabr VIP lid

6 okt 2007
    8.000
    1
    0
    zuid holland
    hoe oud is hij en wat denk je dat hij heeft (meestal zitten moeders wel goed met hun intuitie?

5. deepfreeze

deepfreeze VIP lid

29 nov 2007
    11.895
    42
    48
    Als hij echt blijft huilen en koorts heeft zou ik de huisarts even laten kijken. Die kleintjes kunnen soms oorontsteking hebben, zonder dat ze veel laten zien. Ik vind het dan wel fijn om gewoon even de huisarts mee te laten kijken. Als die niets ziet, kun je rustig ver gaan met de gewone middeltjes.

Maar moet bekenen dat we de 1e keer echt ziek ook door hebben gemodderd, en na een paar dagen toch de huisarts ingeschakeld en inderdaad oorontsteking zonder dat hij een teken gaf. Alleen koorts en huilbuien.

6. mama van 2 meiden

mama van 2 meiden Niet meer actief

Als je t niet vertrouwt idd naar de huisarts, maar er waart nu zoveel rond dus ze worden gewoon ziek.
    Mijn dame is ook al 1,5 week aan t kwakkelen. Op aanraden van een vriendin gebruik ik nu:

Nysikind Forte druppels
    (Toepassing: VSM Kind 0-6 Nisykind Forte is een 7-daagse kuur voor de keel, neus en luchtwegen bij kinderen van 0 tot 6 jaar. Dit plantabioticum activeert het natuurlijke afweersysteem van de lichaamscellen. Nisykind Forte heeft een verzachtende invloed op de luchtwegen, brengt de keel tot rust en is er om vrijer te ademen).

Dit is een homeopatisch kuurtje van 7 dagen. Gekocht bij de apotheek, maar je kan t vlgs mij ook bij de Kruidvat halen.

Deel Deze Pagina