Mijn dochtertje is nu ruim 6mnd oud en we zijn een kleine 3 weken terug begonnen met hapjes; groente en fruit. Dit ging er goed in en ze vond het echt lekker hoewel ze de eerste hapjes echt moest wennen. 2 weken terug werd ze goed ziek: buikgriep met koorts waardoor ze heel weinig dronk en we uiteraard de hapjes hebben laten zitten. Nu ben ik sinds een week, nadat ze weer goed begon te drinken, weer gestart met de hapjes. Ze moet er ineens helemaal niks van hebben! Zodra ik met het lepeltje aan kom gaat haar mond dicht en draait ze haar hoofd weg. Ik krijg er wel wat in als ik haar zelf het lepeltje in haar mond laat doen, overigens dwing ik niks. Heb inmiddels al het een en ander onaangeroerd weggegooid. Ik maak het zelf in kleine porties dus dat scheelt. Niks wil ze: geen fruit en geen groente. Vandaag ook een broodkorst geprobeerd, vond ze leuk om op te kauwen maar zodra er daadwerkelijk wat in haar keel kwam was het kokhalzen en trok ze een gezicht! Als er wat op haar tong komt dan houd ze net zolang haar mond open totdat het eruit valt haha! (dramaqueen!). Wat zal ik doen: wel blijven aanbieden of even stoppen ermee? Hoop wel dat ze het snel weer oppakt want we zitten sinds donderdag op de opvolgmelk en dus noodgedwongen op 4 flessen van 200cc ipv 5. Je merkt echt dat ze tussendoor wat extra's nodig heeft om het vol te houden en hapjes is daar natuurlijk ideaal voor!