Alleen banaan of potje fruit

Discussie in 'Voeding' gestart door yossie, 12 sep 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. yossie

yossie Fanatiek lid

4 jan 2011
    1.784
    0
    36
    Mijn kleine van net 1 jaar eet sinds een week alleen nog maar banaan of een potje fruit. En dat hoewel ik al maanden gewoon vers geef, eerst gerapst en toen in stukjes. Maar die stukjes spuugt hij nu dus gewoon uit, alleen de banaan eet hij wel. En die pikt hij er dan tussenuit. Gister op het KDV at hij wel gewoon, hoewel hij wel eerst banaan at, omdat hij een ander kindje banaan zag eten, maar daarna at hij gewoon zijn peer en appel. Is dit herkenbaar? Ligt het misschien aan het feit dat hij tandjes krijgt? En mag ik iedere dag banaan geven als hij gewoon goed poept? De rest een hij wel gewoon goed, zijn verse avondeten prak ik nog wel, en zachte groentes wel gewoon in stukjes.

2. Sunlover

Sunlover Bekend lid

26 jan 2011
    764
    0
    0
    NULL
    NULL
    Mijn zoontje krijft elke dag banaan en poept 2x per dag. Ik mix het wel, 1/2banaan en 1/2 iets anders.

Ik prak het nog maar op kdv krijgt hij schijnbaar in stukjes hoor ik gisteren.. Straks es navragen.

Hier vertikt meneer warm te eten, ben geen potjes meer aan het geven maar gewoon met de pot mee en hij eet het niet! Ook poedermelk heb ik vanavond de laatste fles van... Hij wordt zondag 1.

3. yossie

yossie Fanatiek lid

4 jan 2011
    1.784
    0
    36
    Hier eet hij dus echt alleen de banaan eruit. Ik probeer hem straks nog zijn peer te geven als tussendoortje, misschien wil hij het dan wel. Dat is het gekke, later eet hij het vaak wel op, bijvoorbeeld als toetje:(. Vers met de pot mee gaat goed, hoewel hij dan wel minder eet en minder snel eet dan een potje. Die krijgt hij ook nog af en toe als de pot iets minder gezonds schaft of op het KDV daar mag hij alleen een potje helaas.

Van poedermelk kan ik nog geen afscheid nemen (ligt aan mij hoor), dus bij zijn pap krijgt hij nog poeder, en de avond fles ook, maar die ben ik aan het afbouwen. Wil er een flesje thee van maken met een beetje melk. Van deze fles wil ik nl. ook nog geen afscheid nemen, hij zit nl. nooit graag bij me op schoot dus ik vind dat knuffel momentje dat hij rustig op mijn schoot zicht nog echt gezellig! Weet alleen niet of hij wel thee met melk lust... Binnenkort maar eens proberen wat momenteel krijgt hij 130cc water met 3 schepjes. Wil minimaal 120cc houden, ook vanwege het vocht.

Deel Deze Pagina