Ik ben nu ruim 9 weken zwanger en gebruik nog steeds 3x daags 2 bolletjes Utrogestan. Ik mocht van het ziekenhuis officieel al stoppen voor we de test deden maar had al aangeven dat ik liever door ging tot de eerste echo aangezien ieder ziekenhuis wat anders aanhoudt (sommige zelfs pas na 12 weken) Na overleg was dit geen probleem. Nu heb ik al 2 echo's gehad en durf nog niet goed te stoppen. Wil eigenlijk wachten tot de placenta alles overneemt en dan ook afbouwen ipv direct stoppen. Dus wie ook de Utrogestan heeft gebruikt na ICSI of IVF wanneer ben je gestopt en dan ineens of ben je gaan afbouwen? Alvast bedankt!
Ik moest ze tot 12 wk gebruiken. Maar met 10w1d een echo van een heel mooi beebje inclusief navelstreng die pulseerde . Toen Düsseldorf een mail gestuurd of ik dan nu al mocht stoppen en dat mocht. In 1x gestopt. Heel gek, ik voelde dat dat goed was zo. Was niet bang om te stoppen.
ik heb ze tot 12 weken gebruikt. was ook in dusseldorf... durfde ook niet zo ineens te stoppen en was ze wel zat met 10 weken dus met 11 weken heb ik ze afgebouwd tot en met de 12 weken... dat voelde goed.. dus 1 weekje steeds iets minder..
Ik heb ze maar 2 weken gebruikt, dus tot de test gedaan werd. Toen gestopt en alles is goed gegaan! Sterkte!
Hier ook afgebouwd om zelfde reden snoopy, durfde niiet in 1x meteen te stoppen. Ik ben eerst week naar 2x2, toen week 2x1,toen week 1x1 en toen met 12 weken gestopt.