Meiden, Ik ben volgens mijn echo vorig week, vandaag precies 8 weken zwanger! Zelf vermoed ik iets langer, maar dat zie ik over precies 3 weekjes bij de echo! Ik heb het idee dat mijn buik al aardig aan het groeien is en ik probeer te achterhalen of dit door mijn nieuwe hobby komt (eten) of mogelijk al door de groei van babe! Gister gewinkeld om nieuwe broeken te halen, ik krijg de knoop van geen een broek meer dicht, zonder dat het snijdt in m'n buik.. Uiteindelijk een broek van 3 maten groter gekocht en onwijze tranen in mijn ogen.. Ik probeer namelijk gezond te eten en ben bang dat ik onwijs ongezond bezig ben.. Hoe kan ik anders 3 maten gegroeid zijn? Mijn beste vriend kon het niet aan zien en heeft me naar de positiekleding geduwd en mijn oude broekmaat gegeven van die afdeling en raad eens? Het zat perfect! Dit wordt mijn eerste kindje en ik ben nog geen twee kilo aangekomen de afgelopen weken (ja wel te veel, maar niet 3 broekmaten toch?) Heel graag jullie mening!
Ik denk dat het je darmen nog zijn nu.. Ik had ook al best vroeg een buikje, ook al heel snel positiebroeken aan. Dit kwam echter niet van de beeb, maar van de darmen en andere organen die zich nu een nieuwe plek zoeken. Vanaf 16 weken ongeveer werd het bij 'pas' een echt rond babybuikje. Nu nog steeds niet een extreem dikke buik. Mooi rond, en naar voren.. Was in het begin ook bang dat ik gigantisch zou 'uitdijen'.. Lekker positiebroeken aantrekken meid! Zit heerlijk!!
Denk ook dat je een darmenbuikje hebt... Over een paar weken slinkt dat en krijg je een baby buikje. Je kindje zit nu nog een paar weken achter je schaambot namelijk. Ik had ook vroeg positiebroeken aan ... Met 10 weken. Blijf wel gezond eten... En zeker niet voor 2 eten!! En ja... je zal aankomen, hoeveel is per vrouw verschillend maar het hoort erbij.
Ik moest met 8 weken ook positiebroeken gaan dragen en ja, ben behoorlijk wat gewicht al bijgekomen (circa 13 kg nu met bijna 27 weken) maar draag nog steeds maat 40 in mijn positiebroeken, dat droeg ik voor de zwangerschap ook in mijn eigen broeken. Het is dus echt van de zwangerschap, terwijl ik ook wel wat meer snoep moet ik bekennen
Waarom geen positiebroek gekocht? Dan had je je gewone maat kunnen kopen hoor! Ben nu 9weken, nog geen gram bijgekomen, en ik moet zeggen ik kan al van in het begin niet meer in mijn broeken, ben nu een beetje afgevallen, maar op mijn buik precies bijgekomen, zijn echt je darmen die plaats maken hoor, maak je geen zorgen, en trek het je niet aan, het hoort erbij! Btw, ik had nog broeken liggen die 3maten groter waren, van toen ik 15kg meer woog, ik draag die nu ook al enkele weken... En zitten heerlijk Lekker ruim...
Bedankt voor jullie reacties! Is het in ieder geval niet raar dat ik al positiebroeken draag! Loop er al de hele dag in, zo heerlijk!
Het is inderdaad nog een darmenbuikje. Met 8 weken komt je baarmoeder net boven je schaambot uit dus die zit nog niet rond je navel Je kan trouwens wel voelen waar je baarmoeder zit (tenminste ik) Als ik, staand, vanaf het schaambot met een vinger over mijn buik naar boven glij, niet duwen, dan voel ik op een gegeven moment een klein kuiltje en dan de onderkant van mijn buik. Dat kuiltje is bij mij het einde van de baarmoeder. Maar zeker niet raar hoor dat je al positiebroeken draagt. Heerlijk
Serieus? Vraag me dan af wat ik voel haha. Dit had ik namelijk eerst niet. Zal het maandag is vragen aan de vk
Ik was met 7 weken ook al 2 kilo aangekomen. Was heel slank. Toen heel lang stil gestaan en pas bij 17 weken ofzo weer verder aangekomen. Zou me er niet te druk om maken. Met 14 weken begon ik zwangerschapsbroeken te dragen. Kon mijn eigen broeken nog wel aan maar de knoop irriteerde in mijn buik.
Ik ben die eerste weken niks aangekomen, maar broeken zaten ook niet fijn meer Door darmen. Heb eerst met een elastiekje om de knoop geprobeerd en met 11 weken ook al positie broeken gekocht, heerlijk zat dat. Dus gewoon lekker Positiebroek aandoen hoor!
Ik heb tot nu toe met mijn eigen kleding kunnen doen (veel rokjes en dikke panties), maar gisteren toch de eerste positiebroeken opgehaald bij een vriendin. Mijn eigen broeken, ik pas ze nog, maar ze zitten niet lekker. Wel blij dat ik ondanks de kilo's (bijna 6 al!), toch nog in positiebroeken mt 36 pas .
nou... Ik dacht het ook te kunnen voelen.. Maar ik bleek de hele tijd op m'n blaas te duwen haha hier met 10 wkn positiebroek. Zat gewoon fijner