Vorige x bracht ik Justin weg, hij had die nacht echt slecht geslapen, dus was hartstikke moe toen ik m wegbracht.. Nou zegt de leidster, je kunt m evt ook nu op bedje doen als je denkt dat ie daar aan toe is. Dus ik legde m in bedje en hij moet toch huilen.. en echt huilen dus.. Naja, ik had nog de tijd dus besloot om daar n koppie thee te gaan doen en t ff af te wachten. Thuis huilt Justin eigenlijk NOOIT als hij naar bedje gaat, en daar schijnt t 'normaal' te zijn. Dus na 10 minuten ben ik er weer heen geweest, ff getroost en weer weggelopen. Helaas moest ik daarna weg, dus ik zat er de hele dag mee in mn maag.. Gelukkig was ie afgezakt, nét toen ik de deur uit liep en heeft Justin goed geslapen. Maar ik vind t zo sneu voor m dat ie daar niet tja 'lekker' ligt..
He bah! Wat vervelend! Moet er niet aan denken om ons mannetje zo achter te laten. Je kunt er zo weinig aan doen he? En helaas kunnen ze ook nog niet vertellen wat er aan de hand. Wel erg vreemd dat Justin thuis nooit huilt en daar wel :-s
Dat is idd helemaal niet leuk weggaan. Ws klopte het nu helemaal niet voor hem ... jij die hem daar in bed legt. Misschien de volgende keer gewoon afscheid nemen zoals altijd en de leidster hem in bed laten stoppen. En dat hij huilt op het kdv als hij naar bed gaat en thuis niet is idd vervelend. Misschien even overleggen wat er daar anders gaat dan thuis. Heb je later nog wel even gebelt hoe het met hem ging?
En nee, niet gebeld.. Ik heb nog nooit gebeld met dat soort dingetjes.. maar denk dat ik t de volgende x wel doe, al is t voor mn eigen gemoedsrust.
Wij raden het ouders wel aan om even te bellen dan ... het is idd ook meer voor je eigen gemoedsrust.