wanneer en hoe verteld dat je zwanger bent?

Discussion in 'Zwangerschap' started by josephinevh, Jul 4, 2014.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Karin76

Karin76 Actief lid

Aug 9, 2011
    246
    0
    0
    NULL
    NULL
    Haha...ja honden is wat lastiger denk ik. Hier gewoon met mijn hand tikken op de grond voor het boek. Heb er denk ik stuk of 15 gemaakt.
    Met honden vind je op Pinterest ook heel veel leuke foto-ideëen.

http://www.pinterest.com

En dan zoeken met "pregnant announcement dog"

Deze bv:

Attached Files:

2. KleineFee

KleineFee Niet meer actief

Met 8 weken een boekje gekocht voor opa's oma's enz. Een boekje waar op de voorkant staat 'voor de liefste oma' daaronder zit een vakje voor een foto waar we een foto van 2 paar schoentjes hadden geplaatst, daaronder hadden we gezet 'kusjes van Féline en ...' Toen wisten ze genoeg!
    Bij Féline hadden we gebakjes laten maken met de tekst 'wij worden papa en mama!'

3. lil

lil Bekend lid

Apr 3, 2014
    766
    0
    0
    Arnhem
    Wij hebben een taart laten maken bij de hema, voor me vriend aan zijn familie vrienden keep calm ik word papa haha echt een aanrader :D

4. jongemama1993

jongemama1993 Fanatiek lid

Mar 5, 2014
    1,187
    3
    38
    Wij hebben het ons dochtertje van 3 laten vertellen. We waren aan het video bellen (ouders wonen ver weg). En dochterlief zei : Kijk oma - (liet de echo zien) - ik krijg een broertje of zusje en dan word ik grote zus. Van te voren goed geoefend met haar. Maar was zeker geslaagd om te vertellen.

En bij schoonouders heeft manlief het eigenlijk verraden onbewust. Hij vroeg aan hun of hij de auto mocht lenen om bij mijn ouders alvast babyspullen op te halen voor het geval dat....
    Toen wisten ze gelijk hoe laat het was haha.

Share This Page