wanneer en hoe vertellen aan familie en vrienden???

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door matsje, 1 jul 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Tulli

Tulli Niet meer actief

@Matsje, Suc6 meid met vertellen! Dat word heeeel spannend...
    Zullen vast heel blij zijn!

2. Sterre82

Sterre82 VIP lid

23 sep 2008
    8.211
    3
    0
    In de wolken
    Wij hebben het pas met 12 weken verteld omdat mijn vriend dat graag wilde. Ik had het wel iets eerder willen vertellen. Maar goed, tis ook wel leuk, zo'n leuk en spannend geheim met z'n 2en. Wetend dat je een hele hoop mensen héél blij gaat maken als je het verteld. Voor ons was de zwangerschap niet vanzelfsprekend dus wilden we het op een leuke manier vertellen en ook ons moment pakken.
    Voor de opa's&oma's hebben we taarten laten maken, 1 helft blauw en 1 helft rose en daarop met chocolade letters 'gefeliciteerd opa & oma'. Sloeg erg goed aan, bij beide tranen :)
    Voor ons neefje hebben we een truitje laten maken met 'hoera ik word grote neef' en dat aan mijn schoonbroer en schoonzus gegeven. Mijn schoonzusje begreep het gelijk.
    Maar die gezichten van de mensen en het commentaar dat we het zo lang voor onszelf hadden gehouden, prachtig :D

Heel veel plezier met vertellen!

3. chantal1984

chantal1984 Niet meer actief

Wij hebben het verteld met 8 weken ..

we hebben die kleine een t-shirtje aangtrokken met de tekst er op van '' Binnenkort speel ik niet meer in mijn .... '' en dan op de plaats van de puntjes hadden wij een badeendje gezet ..
    We kregen enorm leuke reacties, heel veel mensen hadden het niet eens door in het begin hahah :D

4. matsje

matsje Lid

20 jun 2010
    70
    0
    0
    verzorgende IG
    nou iedereen,

ik heb het dus verteld met de mokjes.
    ze pakten het uit, en mijn vader zei nog..dr zit een mokje in.
    mijn moeder had hem uitgepakt op de tafel gezet, en zei... leuk mokje, en toen keek ze nog es goed en keek mij met grote ogen aan, ze trok helemaal wit weg, sprakeloos en toen kreeg ik een dikke knuffel.
    heeeeeeeel lollig.
    mijn vader vond het ook geweldig.
    haha

liefs marijke

5. liedjepiedje

liedjepiedje Fanatiek lid

15 mrt 2009
    3.148
    23
    38
    Aaahhhh.... wat leuk!!! Fijn zeg!
    Je hebt trouwens je echte naam onder je berichtje staan. Ik weet niet of dat de bedoeling is?

6. matsje

matsje Lid

20 jun 2010
    70
    0
    0
    verzorgende IG
    haha, ja maakt me niet uit joh, hahah!

7. honeyy

honeyy VIP lid

5 nov 2008
    7.635
    44
    48
    verkoopster babyspeciaalzaak
    Wij hadden voor onze ouders, een lijstje met het gedichtje;

Jullie kunnen mij nog niet horen. jullie kunnen mij nog niet zien, maar als ik 22 nov. ben geboren mag ik dan in dit lijstje misschien? :)
    De reacties waren echt leuk! :)

xx

8. Okidoki

Okidoki Actief lid

12 jun 2010
    107
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik ben nu 10 weken zwanger,mijn zus en zwager zijn al vanaf het begin op de hoogte en aankomend weekend vertellen we het mijn ouders en mijn schoonmoeder.
    Morgenochtend kunnen we tompoezen bij de HEMA ophalen met een afdruk van een ooievaar met baby en de uitgerekende datum erop 31-01-2011.

Onze vrienden willen we het laten weten door ze een kaartje te sturen,waar dezelfde afdruk van de ooievaar met baby op staat en de tekst dat we rond 31 januari 2011 de ooievaar hopen te mogen begroeten.
    Ik ben er alleen nog niet helemaal over uit wanneer we deze sturen,bezorgdatum volgend weekend of een paar dagen daarna wanneer we de 12 weken echo hebben gehad.

Ik vind dit ook een geweldige manier!

Deel Deze Pagina