Bruin Slijmverlies en bruin vochtverlies, 6 weken zwanger.

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Marokkaansje, 4 nov 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Marokkaansje

Marokkaansje Nieuw lid

4 nov 2011
    2
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik ben 6 weken en 2 dagen zwanger. Vandaag heb ik een echo gehad, ik mocht er tussen door. Gisteren had ik bruin slijmverlies, iedere keer wanneer ik naar de wc ging veegde ik wat donker bruine water weg. Ik was enorm geschrokken, gisterenavond heb ik meteen de verloskundige gebeld. Zij gaf aan dat als het niet doorzette naar helder rood bloed dat ik me niet zo een zorgen hoefde te maken en dat ik het even moest aankijken.
    Vandaag in de ochtend heb ik gelijk dus een afspraak gemaakt en gelukkig mocht ik direct langs komen.

Mevrouw had eerst uitwendig na het hartje gekeken deze was niet zo duidelijk te zien, toen er een inwendige ego werd gemaakt zag ik het hartje heel duidelijk kloppen. Ik was echt opgelucht, mijn baarmoeder zag er verder goed uit, geen bloeduitstortingen of dergelijk.
    Ik heb nog steeds een beetje bruine vocht verlies. Geen slijm. Voorgaande twee weken na mijn NOD had ik dagelijks veel witte slijm.

Ik heb vandaag het bewijs gezien dat het vruchtje, mijn kindje een hartje had. Toch blijf ik nog een beetje angstig om de bruine vocht en eerder slijm verlies.

Die mevrouw van het ziekhuis zei dat het innestelingsbloeding kan zijn, of nog wat oud bloed dat er nu langzaam uitkomt.

2. MoesCH

MoesCH Fanatiek lid

23 jan 2009
    4.303
    1.389
    113
    Vrouw
    dat kan idd.. ik heb deze zwangerschap in het begin, na testen, 6 dagen bruinverlies gehad..
    met 8 weken ook weer een klein beetje..
    het kan idd innestelingsbloed zijn of een bloedvaatje van de baarmoedermond wat gesprongen is.. ik las op i-net dat het ook een pseudo-menstruatie kon zijn!

3. Marokkaansje

Marokkaansje Nieuw lid

4 nov 2011
    2
    0
    0
    NULL
    NULL
    Het houd mij de hele dag bezig. Ik wil heel graag dat het goed blijft gaan maar bruin vocht blijft me beangstigen.

4. Silliej1988

9 jun 2011
    63
    0
    0
    Mama Zijn
    ik woon in hilversum
    ik ben vandaag 13 weken en 6 dagen zwanger
    ook ik verlies zo af en toe bruinverlies ook wel is met slijm erin
    maar 4 november heb ik nog een goeie echo gehad en gelukkig heb ik zelf een doppler thuis vanmiddag even uit testen

maar zolang je geen buikpijn hebt en geen helder rood bloedverlies
    is het ook niets ernstigs dat kreeg ik ook te horen van de verloskundige!!

5. Sallie

Sallie VIP lid

27 sep 2008
    8.257
    292
    83
    Voor de klas
    Noord-Holland
    Ik heb het ook vrij erg gehad, ook rood bloed. Waarschijnlijk had ik een tweeling, maar das niet (meer) te bewijzen.

Ik weet in ieder geval dat het nu wel goed zit, kan ieder moment komen......

6. missymaaike

missymaaike Fanatiek lid

8 feb 2011
    3.738
    8
    38
    Vrouw
    flevoland
    ik weet hoe lastig het is en ik kan je over bruin verlies en een kloppend hartje ook niet zo ,n postief verhaal vertellen ... maar hou er gewoon rekening mee dat meer dan de zwangerschappen goed gaan dus laat het los en geniet ;)

7. Mupkuh

Mupkuh VIP lid

10 okt 2007
    6.442
    0
    0
    Mama
    Brabant
    Ik heb het ook gehad tot 9 weken en zie het resultaat :D

Zolang het geen rood is kan het geen kwaad. Maar snap helemaal dat je je zorgen maakt.

8. Gucci 1

Gucci 1 Actief lid

24 jan 2011
    102
    0
    0
    gezondheid en welzijn van mijn kindje.
    Rotterdam
    Hallo dames, Ik ben normaal actief in een andere groep sessie. Maar daar zijn alle vrouwen al rond de 32 weken in hun zwangerschap. Ik las hier dat een paar ook last hadden van slijm verlies en dat er hier ook veel dames zitten die vroeg in de zwangerschap zijn. Ik ben nu bijna 6 weken zoals jullie in mijn banner zien.
    Ik tilde vanmiddag mijn neefje op van 2 jaar hij is rond de 15 kilo en toen voelde ik een hele blub in mijn onderbroek. Allema slijm en vocht maar geen bloed. Verlies laatste dagen toch wel veel vocht..
    Iemand hier ook ervaring mee en kan het kwaad?

Deel Deze Pagina