Wij weten het eigenlijk nog niet. Vrienden collegas en verdere familie willen we pas vertellen met 12 weken. Maar ik wil het mijn ouders dol graag vertellen alleen manlief wil dat nog niet!Nog even over nadenken!
Ik weet het ook nog niet. Ik ben nog maar net zwanger, 4 weken denk ik. Moet het echt met moeite voor me houden. Ik weet ook nog niet hoe ik het ga zeggen. Denk dat ik mijn ouders gewoon bel en mijn man mag zijn moeder zelf verrassen. Ik weet ook nog niet hoe ik dit aan mijn werkgever moet doorgeven. Moet je het meteen zeggen als je het weet?
Technisch gezien hoef je het pas een werk of 3 voor de uitgerekende datum aan je werkgever te melden! Maar ik denk dat ze het eerder zien hoor! Wij zijn met de test naar m'n moeder gereden. Ik moest het écht met haar delen. M'n vader en aanhang weet het vanaf 5 weken, toen m'n bloedtest goed was. De rest vanaf 7 of 8 weken. Na 3 prachtige echo's geloof ik er wel in. Maandag vertel ik het op m'n werk. Over drie weken aan m'n leerlingen, mocht het niet eerder opvallen! De meeste vrienden weten het. Wij hebben gebruik gemaakt van alle inkoppers die iedereen toevallig zei! Bijvoorbeeld; moet je nog vaak naar het ziekenhuis? (mmm), ben je zo moe van de wandeling?, Verrassingen zijn altijd leuk!, Can you handle this baby? Enz! Allemaal zinnen die mensen zeiden waar wij op hebben gereageerd. Kennelijk stond niemand erbij stil dat ik zwanger zou raken! Hihi! Ik vind het heerlijk om te vertellen; iedereen is zó blij voor ons! Maandag trakteer ik wel, waarschijnlijk iets van chocola met muisjes of chocola op lange vingers met muisjes. Even knutselen dit weekend! Xx
Mijn broertjes zijn helemaal gek van de klusjesmannen ( tik m aan ouwe) daarom hebben wij t-shirts laten maken met een hand erop en daarin geschreven " tik m aan ( want ik word oom) ouwe! Voor m'n ouders weet ik nog niet hoe we het gaan vertellen maar ik vond die taart met echofoto wel heel gaaf!
Wij hebben de week voor kerst positief getest, dus we vonden het extra leuk om het met kerst aan onze ouders en mijn zussen te vertellen. We hadden leuke roze en blauwe bekers voor de opa's en oma's met daarop de tekst 'allerliefste opa' en 'allerliefste oma'. Wel erg grappig trouwens: ik ben een nakomertje en mijn oudere zussen hebben al jaaaaren kinderen, dus mijn ouders zijn zo gewend aan de titel opa en oma, dat die het helemaal niet doorhadden en gewoon heel casual 'nou leuk hoor, bedankt' zeiden toe we de bekers gaven. Pas toen mijn zwager opeens riep: 'denk er eens even goed over na!' viel het kwartje!
hey, wij hebben het pas bij 10 weken verteld ivm een eerdere mk. Hebben mn neefje een shirtje aangegeven met ik word grote neef erop! en bij mn vriend thuis hadden we een vakantie foto gemaakt waarin we op het strand hadden geschreven dat we zwanger zijn. xxx
Wij hebben het een paar dagen na de positievetest aan mijn ouders en zusje 'vertelt' met cadeautjes. Hadden rompertjes en een speentje ingepakt. Kwartje viel meteen Een week later bij m'n schoonouders ook op die manier. Aan vriendinnetjes heb ik een foto van de test laten zien Zaten we dan op t terras te gillen haha!