Afgelopen maandag heb ik de kinderkamer geleverd gekregen van Babydump. Helemaal blij mee en gister meteen begonnen met in elkaar zetten Dat soort dingen doe ik dus altijd zelf, want als manlief moet helpen gaat dat niet goed haha Maar goed, de commode moest dus gekanteld worden en dat kun je nu eenmaal niet alleen... 't Was nogal een wiebelige constructie om te kantelen, maar we volgen dapper de handleiding (wel duidelijk trouwens). En je raad het al... Bodemplaat van de commode is gebarsten. Op zich niet zo erg, je kunt 'm nog gewoon gebruiken en ziet er niks van, zit aan de binnenkant, maar ik vond 't toch enorm zonde Vanochtend Baby Dump gebeld en aangeven dat we tijdens het kantelen de bodemplaat beschadigd hebben. Er werd om het adres gevraagd en het onderdeelnummer werd erbij gezocht. Vervolgens kreeg ik te horen dat het onderdeel besteld wordt en dat zodra het er is een afspraak wordt gemaakt voor levering, demontage en montage! Wat een onvoorstelbare service! Eerst al gebruik kunnen maken van de RAI actie terwijl de boel al besteld was en nu dit ook eens zo afhandelen. Ik vind het helemaal top!
Als ik iets bestel zijn ze ook altijd super vriendelijk en het word altijd netjes snel geleverd. Toen ik wat grotere dingen had besteld tijdens mijn zwangerschap waren de bezorgers ook heel aardig.
En nu maar hopen dat ze geen factuur meesturen met die bodemplaat! hihi. Super dat ze zo klantvriendelijk zijn.
Hebben we hier ook gehad met een onderdeel van de commode en we hadden aangegeven het zelf gebroken te hebben. En we kregen zonder kosten een nieuw onderdeel opgestuurd! Vond het ook een erg goede service.
Ik heb nog nooit iets besteld bij Baby Dump...wel gekocht en direct meegenomen! Ik moet zeggen dat de verkoper vriendelijk en geduldig is geweest. Wij vroegen om een demonstratie van een autostoel (Maxi Cosi met isofix base). Hij heeft de autostoel rustig op de demonstratiestoel bevestigd en begon toen kalmpjes zijn verhaal....Vervolgens begint hij als een bezetene de demonstratiestoel helemaal scheef te slaan en te schoppen om aan te tonen dat het kind echt wel veilig zit. M'n moeder en ik zijn ons rot geschrokken! Maar...we hebben het autostoeltje wel gekocht. Iedere keer als ik nu weer in dat filiaal loop fluister ik tegen m'n man "kijk schat, daar heb je de Terminator"
Haha, maar je weet dan wel zeker dat je kind veilig zit Moet zeggen dat ik zo'n service als bij Baby Dump echt uitzonderlijk vind, tegenwoordig ben je al bijna een zeur als je belt over iets wat stuk binnen gekomen is, laat staan wanneer je 't zelf hebt gedaan...