Hier 3745 gram bij de geboorte. 2 weken maat 50 gedragen. Verder deed ze steeds 6 weken met een maat. Met 8 weken ging ze naar maat 62. Met 14 weken naar 68. Broekjes deed ze vaak wat langer mee. Met 7/8 maand ging ze hier naar 80. Tussen boven en onder zat wel steeds 1-2 maten verschil. Maat 80 heeft ze een jaar in gezeten en nu ook al een hele tijd in 86. Boven en onder is nu gelijk qua maat.
Mijn zoontje was bij de geboorte 50 cm en 3430gr. Hij heeft 1 maand in maatje 50 gezeten, daarna 1 maand in 56 en nu draagt hij maatje 62 en is volgende week 3 maand. Ik denk dat hij voorlopig nog wel even in dit maatje zit, maar zoals de andere dames ook al zeggen.. het ene kledingstuk is het andere niet. Sommige maatjes van 62 zitten hem nog te ruim.
Jeetje wat een verschil dames! haha ik heb al best wat kleertjes in 62 voor de zomer (eind mei uitgerekend) maar ik stop maar even met kopen en wacht eerst echt even af hoe het loopt.. Misschien is het een beter idee om giftcards van prenatal/h&m te vragen als kraamcadeautjes zodat ik later gewoon wat dingetjes in de goeie maatjes kan bijkopen! Bedankt voor al jullie reacties!
Onze dochter had met ongeveer 1.5 maand maat 62 aan en met 4 maanden maat 68. Inmiddels zijn we langzaam over aan het gaan naar maat 74. Ik moet erbij zeggen dat onze dochter lange benen heeft. Dus in de broekjes word 68 gewoon te kort.
Mijn dochter nu 7 maanden zit in 68 maar pas sommige shirtjes 62 nog. Broekjes niet meer. 68 heeft ze nu denk ik 6 weken aan.