Bij mijn vorige zw knalde de test bijna meteen. Nu is de test Veel lichter. De bovenste test was gisterochtend, die daaronder van net. Wat zeggen jullie ervan?
Gefeliciteerd... die van vandaag lijkt wel al donkerder. Hier ook pas een knaltest met ruim 5 weken en ik weet dat bij mijn vorige zwangerschappen deze testen ook pas later knalde
Positief hoor en al mooi opgelopen. Een test hoeft niet gelijk te knallen ligt er helemaal aan hoe ver je al bent.
Loopt netjes op. Of ie knalt of niet heeft er mee te maken waar je in je cyclus zit. Dit zit er uit als ongeveer 10dpo. Bij heel veel knalt een test past een aantal dagen na nod. Als je maandag weer test zul je zien dat ie een heel stuk donkerder is.
Nou nog een aantal testen later. .. Ik zie hem wel oplopen, maar hij knalt nog steeds niet. Gisteren was mn nod. Betekent een lichte test dat je meer kans hebt dat het mis gaat?
Hij loopt gewoon prima op dus zou er niet vanuit gaan dat het mis is. Als je ei 2 dagen later was dan je dacht dan heb je al een stuk lichtere testen. Daarnaast verdubbel hcg niet in 24 uur. Als je de test van 1e en van de 3e onder elkaar legt zie je een hele mooie oploop.
Ik zie een mooie oplopende test. Hier ook pas met 5 weken een knaltest, alleen dan van de action... Bij de andere had ik ook pas later een knaltest. Voor kort na je nod een mooie test hoor. Ik heb daarom met deze zwangerschap pas na een week weer een test gedaan.