Hebben jullie ervaring met de aanschaf van een kolf? Zo ja welke? Ik wil namelijk gaan kolven als ik weer aan het werk ga...en nu als ik wegga...
hoi hoi, ik heb zelf nog geen ervaring met een kolf. heb er wel al eentje aangeschaft van avant, elektrisch super handig. plus van die bakjes waar je het moeder melk in kan bewaren. die kunnen ook aangesloten worden op de kolf. en de boven kant van een flesje kan ook aangedraaid worden op de bakjes. zo als ik het ff allenmaal gezien hebt ben ik er nu al erg tevreden over. groetjes
Ik heb een enkele kolf van medela, vind het wel een fijn ding maar zou de volgende keer toch een dubbele kiezen
Voor regelmatig kolven zou ik ook voor dubbelzijdig gaan. Zelf heb ik een enkelzijdige kolf van Medela, prima ding voor incidenteel!
Ik heb een dubbele electrische kolf van ardo. Heb hem bij 2 kindjes al gebruikt en straks bij de 3e ga ik hem ook gebruiken
Dat is vaak de Medela Symphony, ik heb die ook gehuurd, ontzettend fijn, maar als je 'm wil kopen, ben je zo 1200,- kwijt; het is echt een huurkolf.