Wanneer en waar kopen jullie de winterjas?

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door MICH18, 2 aug 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. MICH18

MICH18 Fanatiek lid

12 apr 2010
    2.667
    658
    113
    Vrouw
    Hoi dames,
    wanneer beginnen jullie met 'shoppen' voor de winter?
    Het liefst kocht ik natuurlijk pas van het kindergeld een jas.. maar vind dat veels te laat denk ik:D

Show je winterjas? haha

2. ikkie97

ikkie97 VIP lid

7 mei 2011
    10.912
    3.935
    113
    Nou nu nog niet! Vind het al zo lastig inschatten welke maat ze aan het einde van een seizoen zal hebben... Dus ik wacht nog lekker even! Heb nu twee keer een jasje bij de CenA gekocht, niet duur en toch hele leuke vlotte jasjes dus daar kijk ik straks zeker weer!

3. 7nov12

7nov12 Bekend lid

13 sep 2012
    948
    0
    0
    NULL
    NULL
    Winterjas!! De mussen vallen van het dak haha. Ik heb daar nog helemaal niet aan gedacht!

Ik denk zodra de herfst echt begint ik eens ga snuffelen. Ik weet ook niet zo goed hoe hard hij nog gaat groeien.
    Ik betaal liever ietsje meer, maar dat hij het dan wel goed de hele winter kan dragen.

4. MamaPeetje

MamaPeetje Niet meer actief

Haha winterjas ;)
    Was vanmorgen op zoek naar de allerdunste broek die ik kan vinden om mijn zoontje aan te doen straks naar de HA ;)
    Maar ehhhh... Voor mijn oudste waarschijnlijk online via vd.nl of H&M. En mijn jongste ga ik op MP kijken want doordat ik maat 92 niet meer heb liggen van de oudste moet ik even een nieuwe jas bijkopen. Tis maar zo kort dat hij dat zal dragen dat ik nu even geen nieuwe ga kopen.

Nienke222 vindt dit leuk.
  5. tuc

tuc Niet meer actief

wanneer...zodra ik een leuke tegenkom, iig voor de oudste, dat is wel goed in te schatten. Voor de jongste nog even kijken. Maar ben voor beide nog niks leuks tegengekomen.

6. Kiwi2013

Kiwi2013 Actief lid

8 feb 2013
    269
    1
    0
    NULL
    NULL
    Goeie vraag!! Ik vroeg me hetzelfde af...
    Vorig jaar heb ik ook gewacht tot ik een beetje de maat kon inschatten, maar had toen nog erg weinig keus! Dit jaar wilde ik er dus eerder bij zijn, want ik ben niet van plan om meer dan 50euro uit te geven aan een jas, ze doen er maar zo kort mee!
    Maar waar hebben ze leuke betaalbare jassen?!

7. sydneys

sydneys Niet meer actief

Winterjas? Haha het laatste waar ik aan denk als het 35 graden is, krijg het spontaan nog warmer als ik eraan denk :p

8. MICH18

MICH18 Fanatiek lid

12 apr 2010
    2.667
    658
    113
    Vrouw
    Ik weet niet waar ze goede en betaalbare jassen hebben hihi..
    Ik heb zelf een leuke gezien bij z8.. redelijk duur maarja.. ben er eigenlijk wel verliefd op :$

9. sydneys

sydneys Niet meer actief

Maar hier een foto van de najaarsjas/herfst
    Nee ik heb hem niet vandaag gepast, arm kind haha
    Deze is van orchestra

10. Anouk2005

Anouk2005 VIP lid

21 mrt 2012
    23.198
    16.536
    113
    dokters-assistente
    De Glazen Stad
    Winterjas??
    Heb je last van een zonnesteek haha.
    Ik ben blij dat ze nu even geen warme kleding meer aan hoeven.
    Wintergoed pas in september/oktober.

11. edelweiss

edelweiss VIP lid

24 jan 2013
    7.328
    474
    83
    ik ben voor de winter als aan het shoppen en de winterjassen koop ik in de loop van de maand ook.

als je later gaat zijn de meeste jassen al uitverkocht. ik heb al vaker mis gegrepen in september

12. Onje

Onje Niet meer actief

In de winter.

13. Koon

Koon Niet meer actief

Op marktplaats! Staan echt hele mooie dingen op voor een prikkie!
    Ik heb al maat 80 en 86 gekocht. Moet er alleen nu met dit weer niet aan denken dat ik dit bij hem aan moet trekken haha.

14. Tuttie

Tuttie Fanatiek lid

11 jan 2010
    2.855
    0
    36
    ik heb ook de winterjassen al klaar hangen ;)
    deze blauwe van Lief!
    en deze roze van BFC

15. Veertje87

Veertje87 Bekend lid

16 jan 2013
    811
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik koop hem in de sale voor het jaar erop! Ik heb de jas nu al liggen voor dit jaar, en de jas al gezien voor volgend jaar!

16. ladyw

ladyw Fanatiek lid

4 nov 2011
    1.233
    2
    0
    Bergen op zoom
    meneertje krijgt z'n jas van vorig jaar nog aan..toen pastte hij hem nog niet hahah

Bijgevoegde bestanden:

17. Gazy

Gazy Niet meer actief

18. hardlopertje

hardlopertje Bekend lid

9 jul 2012
    853
    28
    28
    Ergens op de aardbol
    Ik heb haar winterjas ook al een maand in huis. Maatje 80 van tommy hilfiger!

19. Juffie26

Juffie26 VIP lid

24 okt 2011
    10.011
    1.860
    113
    Ik wil wel een winterjasje kopen hele leuke gezien van babyface, maar ik durf de maat niet te gokken? Zou echt niet weten waar ze dan in past.....en wil ook niet telaat gaan zodat alle leuke al weg zijn.... Nu zit ze bijna in maat 74 in de truitjes

20. tuc

tuc Niet meer actief

\

maatje 80:$ ik weet niet hoe groot jouw kindje is, de mijne is zeer gemiddeld en die heeft van de winter echt nog geen maat 80 hoor

Deel Deze Pagina