Beetje gevalletje van... - zonder condoom is het veel lekkerder - die autogordel heb ik niet nodig.. ik rij altijd heel veilig - mijn oma is 92 geworden en rookte 50 sigaretten per dag.. hoezo slecht voor je? Je meent het ook nog he?
Want jij bent een arts die weet wat het doet op langere termijn? (1 week eerder groente geven)? Ik weet wel wat het op lange en korte termijn doet als ik mn kind 'volgens het boekje' voed. Dus maximaal 180 per kilo niets meer. Geen groentes geen rijstebloem. Namelijk nog minder aankomen of gewoon helemaal niet en zelfs afvallen. En kind dat krijst van de honger dus niet bepaald gezellig is. Het is maar net waar je voor kiest? Ik kies namelijk voor een tevrede kind dat wel aankomt
Hij heeft blijkbaar veel meer nodig om überhaupt aan te komen.. Over 2 maanden kunnen we terug om te kijken hoe nu verder..
Oké want als hij kwa gewicht niet bijkomt van bijvoeding dan is het toch overbodig? Maar ik kan hier niet zo direct iets over vinden, misschien dat iemand anders dit weet?
Nu hij dus zowel rijstebloem en groente krijgt komt hij wel aan nog niet om te springen maar alles wat hij Wel aan komt is mooi meegenomen.. (Dat zeggen ze dus in het ziekenhuis) verder kijken vonden ze op dat moment niet nodig, want hij valt immers niet af..
Ah oké hij is dus gewogen nu nadat hij bijvoeding enz krijgt Maar volgens mij doet rijstebloem verder niks ... Als ik het goed heb. Nou iig super dat hij aankomt dat is belangrijk
Nou rijstebloem zorgt juist voor calorieën en niet voor voedingswaarde, maar dat eerste is wat je kindje nodig heeft natuurlijk. Groenten en fruit zullen qua calorieën weinig toevoegen denk ik. Krijgt hij dan ook extra toevoeging in zijn fles met extra calorieën?? (weet dat kindje van collega dat ook krijgt ivm weinig aankomen) Nogmaals, het is ieder z'n eigen keus wanneer te starten met bijvoeding, maar zou dan toch zelf wel willen weten wat de voors- en tegens zijn en wat de reden is dat het pas vanaf 4 maanden geadviseerd wordt. Een week lijkt maar kort maar voor je kindje is het een groot deel van zijn leven. En ja, het rijpen van organen kan in een week veel verschil maken... (in dit geval gaat het dan om de darmen natuurlijk...)
Ons kindje had ook steeds honger,dronk alles binnen 10 min op. Het huilen/krijsen kwam niet van de honger maar van het maagzuur dat omhoog kwam(verborgen reflux). Heeft hij nog meer klachten zoals veel slikken kreunen,veel bewegen in bed dat hij rood aanloopt en melk omhoog komt. Hoe lang doet hij over de fles?