Lieve dames, ik heb net bij het afvegen kleine bruine sliertjes aangetroffen, geen bloed geplast of weefsel verloren tijdens het plassen. Maar echt bij het afvegen. ik heb eerder 7 miskramen gehad maar dit nog niet meegemaakt. ik had hele lichte steekjes elke keer in mijn liezen of netje boven mijn schaamstreek. waren net kleine naaldjes die prikten. geen kramp gehad of iets dergelijks. ik zit nu nog in het buitenland en word helemaal gek. kan pas over 2 weken naar nederland naar de vk. wie herkent dit? moet ik weer rekening houden met het ergste?
Pfff ja, heb ik ook weleens gehad. Maar van mij wil je dat niet horen denk ik... Het kan ook goed aflopen hoor, bruinverlies is heel normaal. Kan van een innestelingsbloedinkje zijn. Sterkte! Suus
bij mijn oudste heb ik het ook gehad, en die is nu bijna 3... bij mijn mk juist niet, dat begon meteen met flink helderrood bloedverlies... ik hoop dat het allemaal goed mag blijven gaan deze keer! sterkte met wachten!
ik heb dit vanaf maandag tot donderdagavond gehad....het hoeft niets te betekenen...maar als jij je echt zorgen maakt en het maandag nog hebt gewoon bellen met je vk! die zijn er voor jou! ga uit van het positieve!
Dank jullie wel voor de reacties, Verloskundige gebeld die zegt gewoon afwachten. Ik ben ook niet in nederland nu dus even langs gaan zit er ook niet in. Baal nu echt ontzettend, bij mij begonnen de miskramen wel met bruin bloed, maar het begon eigenlijk elke keer met het plassen van weefsel gevolgt door krampen en bloed. dat heb ik nu niet wel blijf ik die lichte steekjes houden. Dit is echt zo vermoeiend
Sterkte met wachten! Hier begon de MK ook met bruinverlies, maar na 1 dag bruinverlies, begon ik ook wel licht rood bloed te verliezen. Duim en bid voor je dat het wel goed blijft gaan!
Nou we zijn een paar daagjes verder.... en niks meer geen bruin geen bloed goed teken denk ik dan maar gisteren onwijs veel buikkrampen maar eerder van mijn darmen denk ik zo ben lichtelijk misselijk, loop wel steeds te kokhalzen. Maar verder totaal geen zwangerschapsverschijnselen. heb net weer een test gedaan en die zei zwaar positief! Maar normaal heb ik altijd last van mijn borsten en nu echt helemaal nada. dus maak me nu zorgen omdat ik niks voel. Ik ben bij de dokter geweest en ze waren bij nummer 20 en ik trok nummertje 86!!!:x dus ben maar weer huis waarts gegaan (woon in het buitenland) voel me niet happy natuurlijk ook door 7 miskramen. Hoop dat andere een goede zwangerschap hebben gehad zonder verschijnselen, Misschien dat die misselijkheid namelijk van een griepje komt gezien ik ook zo,n last van mijn darmen had diaree. sorry dames voel me echt een zeur maar kan helemaal nergens terrecht hier Dank jullie wel