wanneer ergeren we ons aan onze man

Discussie in 'De lounge' gestart door prismeis, 3 jan 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. prinses

prinses VIP lid

20 mei 2006
    18.334
    1
    36
    Wilma - dat doet die van mij ook. En dan denk ik: Waar bemoei je je mee? Dan sta ik echt op mijn achterste benen en vindt hij dat ik een overdreven reactie geef.

2. marline1983

marline1983 VIP lid

11 jun 2006
    9.402
    1
    0
    hengelo
    :oops: :oops: :oops: :oops: :rolleyes:

3. Marieke1983

Marieke1983 Niet meer actief

Mijn vriend kan heerlijk koken, maar hij laat alles op het aanrecht liggen, boter, uienschillen, lucifers, potjes met de deksels eraf, echt alles. en als ik dan vraag of hij de volgende keer tijdens het koken die dingen kan opruimen, en uien boven de prullenbak pellen, zegt hij dat ik al de hele dag kribbig ben... Grr... :evil:

4. vosje2000

vosje2000 Fanatiek lid

28 mei 2007
    3.777
    1
    0
    Thuismama en vrijwilligster voor diverse organisat
    Hihi heel herkenbaar..
    Hier ligt ELKE dag de hagelslag over het hele aanrecht.

5. Umm85

Umm85 VIP lid

17 jun 2007
    26.310
    248
    63
    Vrouw
    huismama, doktersassistente
    Turkije
    haha marieke dat ken ik ook, hij voelt zich dan echt 'de man' dat hij gaat koken, maar je wilt die rommel niet zien als hij klaar is.

andere ergenissen:

- elke morgen als hij moet opstaan net doen alsof hij het vreselijk moeilijk heeft en zulke erge spierpijn heeft alsof hij bijna opgenomen moet worden.. ;)

- dingen uitstellen. Hij is even met zijn broertje weg terwijl we samen naar de dierenwinkel zouden gaan om nog wat vissen voor in het aquarium te kopen. Dit zouden we trouwens 3 weken geleden, vorige week en gister ook al gaan doen.. als hij het nu weer uitstelt is hij echt de pineut..!

6. sjorsje

sjorsje VIP lid

17 aug 2007
    11.361
    266
    83
    Noord-Brabant
    Ik vind het ontzettend irritant dat wanneer ik hem iets vraag om te doen hij het niet direct doet. Als ik dan 15 tot 20 minuten later het alsnog zelf wil gaan doen, dan staat hij op om het ook te gaan doen.

En verder het autovisieforum is hier altijd een heikel punt. 's Avonds wil ik niet achter de computer kruipen omdat ik dat niet gezellig vind. Vaak gaat hij er dan achter zitten om te gaan forummen. En als ik dan iets vertel hoort ie me gewoon niet.

7. Bianca16

Bianca16 Fanatiek lid

29 mei 2006
    1.618
    0
    0
    Mijn man is een schat, helpt mij zoveel mogelijk, houdt zelf van een opgeruimd huis, dus is niet te beroerd om z'n handjes uit te steken.
    Maaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaarrrrrrrr....als we op het punt staan om weg te gaan mét onze jassen al aan, dan moet hij altijd nog even naar de wc toe, tanden poetsen, geurtje opdoen, gel in z'n haar doen...etc.etc.. Al met al zijn we dan weer 10 minuten verder. En zitten we dan eindelijk in de auto, dan twijfelt hij of hij de achterdeur wel op slot heeft gedaan of dat de schuur nog open is :evil: .

8. lovewinnie

lovewinnie VIP lid

13 jan 2007
    16.251
    790
    113
    tilburg
    ik erger me aan me vriend als hij vraagt waar ik zijn ding heb gelaten ( wat hij op dat moment zoekt) want hij weet zeker dat hij het hier had neergelegt. uiteindelijk blijkt hij het dan zelf opgeruimt te hebben maar een sorry nee hoor. en als ik het opgeruitm heb dan moest ik he daar maar gewoon laten liggen dan hoeft hij niet te zoeken. ja sorry hoor maar baterijen midden op tafel voor zijn xbox 360 controlers of nog meer van die onzin dingen.

o ja en dan nog iets zijn troep die hij niet opruimt, drink hij z'n flesje sportdrank leeg zet hem onder tafel en gaat een nieuwe halen (niet dat hij meteen die andere weggooit). eet hij een mandarijn laat hij de schil liggen en ook zo met zakke snoep grrrr. hij heeft echt zoiets van als ik het lang genoeg laat ligge ruim jij het wel op.

na het eten zijn bord al is hij niet helemaal leeg gewoon op het aanrecht zetten (als ik geluk heb anders staat hij nog op tafel) niet even leeg gooien nee hoor is te veel moeite.

al met al houdt ik toch van hem haha en ja ruim ik het maar op he, manne zijn net kleine kindjes je moet ze 100x vragen iets te doen voordat ze het ook echt doen. hij antwoord altijd met ik zou er op letten.

van de week heel trots "ik heb me rotzooi opgeruimt heb je het gezien" uhmm nee. haha had hij echt alleen zijn flesjes en blikjes opgeruimt maar een doekje over de tafel ofzo was hij denk ik vergeten

9. Mikki77

Mikki77 VIP lid

17 nov 2007
    5.698
    0
    36
    Noord-Holland
    Wij hebben een kledingkast die uit 3 aparte hang/leg-gedeeltes bestaat, best wel groot dus. Nu heeft meneer 2 gedeeltes in beslag genomen en kon er voor mij nog net 1 gedeelte vanaf, en nóg heeft ie te weinig ruimte en klaagt hij dat hij niks leuks heeft! :rolleyes:

Maar het ergste is nog dat die tweederde kast van hem een grotere puinzooi is dan het gemiddelde kledingrek van de H&M op zaterdagmiddag, en dat ik elke week minimaal 1 uur moet inruimen om alles weer netjes op te vouwen en op te hangen...grrrrrrr :evil:
    En als ik hem dan probeer uit te leggen hoe je moet opvouwen roept ie elke keer "dat leer ik tóch nooit!". Sure.... :(

Toen ik mij hierover beklaagde bij mijn schoonmoeder zei die alleen maar: ja doei, JIJ wou met hem samenwonen! :p

Het is dat het verder de liefste/grappigste/mooiste/gezelligste man in het universum is, want anders... [-(

10. Mams136

Mams136 VIP lid

26 jun 2007
    22.837
    0
    0
    achterhoek
    sochtends de wekker 5 keer af laten lopen en dan nog niet op "kunnen" staan.

hagelslag over het aanrecht strooien

voetbaltas nooooit uitpakken

als ik hem vraag iets te doen, is het antwoord altijd : Ja Zo.

altijd die nuchterheid, laat alles over zich heen komen, nooit ergens over nadenken. (heeeel frustrerend voor de eeuwige piekeraar zoals ik)

en ga zo nog maar ff door

11. conny75

conny75 Fanatiek lid

18 jan 2007
    1.881
    0
    0
    tilburg
    o heerlijk wat herkenbaar allemaal. Bij mij is de grootste ergenis, het te laat komen. Ik ben iemand van de tijd en mijn man vind het allemaal wel goed. Ja dan komen we maar een half uurtje later, zegt hij dan. Terwijl ik zo ben van als we om 13.00 uur hebben afgesproken dan is dat niet 13.30 uur.

12. Manuela79

Manuela79 VIP lid

7 aug 2006
    10.145
    0
    0
    Hilversum
    Goh, ik wist niet dat jij ook met mijn vriend samenwoonde ;)

Hier precies hetzelfde! Alleen zit hij niet op een forum maar op een spel World of Warcraft.

13. Mikki77

Mikki77 VIP lid

17 nov 2007
    5.698
    0
    36
    Noord-Holland
    Hier ook een die altijd zit te computeren in de huiskamer, maar dan met de Sims, en in dit geval ben ik dat zelf :)
    Maar geen probleem voor vriendlief, dan kan hij lekker ongestoord naar zijn stomme actiefilms kijken :)

14. Hilli

Hilli Fanatiek lid

26 dec 2007
    1.864
    0
    36
    Hier net hetzelfde :) Heel de avond World of Warcraft. Nu al iets minder dan vroeger, gelukkig maar.

15. Marieke1983

16. Mikki77

Mikki77 VIP lid

17 nov 2007
    5.698
    0
    36
    Noord-Holland
    Ik wou dat het nooit was uitgevonden :)
    Vorige week 8 uur non stop zitten simmen, verschrikkelijk. Ik droom er zelfs over :oops:

17. Marieke1983

Same here, gelukkig is mijn vriend ook een gamer. Om maar even on topic te blijven, ik vind het super dat we dat kunnen delen, maar hij gamed soms in het weekend zoveel dat hij verder alles laat liggen...

18. Minyaweth

Minyaweth VIP lid

20 aug 2006
    9.082
    1
    0
    Overijssel
    peeeoohh.. hebben we even? :) Nah, ik zal even een kleine greep doen:

- schoenen onder de tafel laten staan
    - zijn (vieze) kleren door de hele slaapkamer laten slingeren
    - een puinhoopje maken van de kledingkast (ik vraag me telkens weer af waarom ik de moeite nog neem alle kleding er netjes in te leggen en te hangen)
    - hem ergens op wijzen (bijv. op bovenstaande dingen) en hem dan horen zeggen 'ik zal er op letten de volgende keer' maar dit gewoon NOOIT doen.
    - altijd aan mij vragen wat we gaan eten (bedenk zelf ook eens wat)
    - tig keer op een dag dezelfde vraag krijgen (hij was het antwoord al weer vergeten)
    - de vaatdoekjes nooit goed uitwringen en ze zo op het aanrecht gooien
    - ......

Ach ja... mannen! :rolleyes: :)

19. Kalush

Kalush Fanatiek lid

7 jan 2006
    2.694
    0
    0
    Noorden v/h land
    Waar zal ik eens beginnen ;)
    Ik erger me een ongeluk aan zijn stomme grappen.. Ik heel serieus en hij met zo'n opmerking.. Kan ik em wel een knal verkopen :)
    Of zeggen dat we kunnen eten, een half uur later komt ie nog eens aanzetten..
    Of hem vragen iets op te halen, wat 20 min later nog niet gebeurd is..

Tja, het blijft een man.. hihi.. we zullen (gelukkig) nooit hetzelfde zijn anders werd het ook zo saai..

20. miranda84

miranda84 Bekend lid

13 apr 2007
    781
    0
    0
    s'morgens 100 keer roepen dat ie zijn bed uit moet gaan,over de vloer lopen als ik net gedweild heb :evil: als hij aan het gamen is en mij totaal niets hoort zeggen,of er maar gewoon ja op zeggen en vervolgens helemaal niet weet wat ik hem vraag,knarsetanden in bed :confused: maar kan me geen betere man wensen,maar soms .......haha

groetjes miranda

Deel Deze Pagina