wanneer ergeren we ons aan onze man

Discussie in 'De lounge' gestart door prismeis, 3 jan 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Enise

Enise Fanatiek lid

4 jan 2007
    3.996
    0
    0
    Noord-Holland
    Ehummmmm, eigenlijk erger ik me niet zo aan mijn man hihi :oops: :oops:

2. djellybelly

djellybelly Niet meer actief

weet je wat ik zo erg vind hij moet altijd naar de wc voor een grote boodschap voor dat we iets gaan doen pffff das pas vervelend sta ik al met mijn jas aan gaat hij nog ff een kwartier op zijn gemak zitten hahahahha

en verder tjah hij mag wel eens wat meer in het huishouden helpen verder niet veel :D

3. Tezzz

Tezzz VIP lid

9 aug 2007
    12.779
    1
    0
    mamma van 3 heerlijke donderstenen
    achterhoek
    Ik heb een oude loodzware naaimachine in de gang staan die mijn man even naar de garage zou brengen voor mij. Hij staat er inmiddels al anderhalf jaar... :(

4. Minyaweth

Minyaweth VIP lid

20 aug 2006
    9.082
    1
    0
    Overijssel
    :confused: zo, das wel heeeeel extreem! :) :) :)

5. joyce1980

joyce1980 Fanatiek lid

21 okt 2006
    2.308
    0
    0
    tja wat is extreem, ik kan al een paar jaar niet meer beneden naar het toilet :oops: . iedereen moet bij ons naar de badkamer naar het toilet. op zich is iedereen hier inmiddels wel aan gewend, maar baal er toch echt van. (gelukkig wel een 2e toilet boven)
    ik zou hem onderhand op moeten geven voor het programma mijn man is klusser, maar tja verder ziet het huis er best redelijk uit.
    maar inmiddels heb ik hem na veel gezeur van mijn kant zover dat hij een week vakantiedagen opgenomen heeft en over 2 weken ons toiletje af gaat maken!
    o wee als het dan niet zo is dan ploft er hier iets denk ik.

verder ook hier de irritante grote boodschap voordat we ergens naar toegaan :oops:
    wat ik ook zo irri vind is als meneer tv aan het kijken is en ik vraag iets ik gewoon geen antwoord krijg! aarrgghh.
    mochten we ooit uitmekaar gaan dan is het daarom, maar helaas is het een mannenkwaal.
    maarre gelukkig is hij nog bij te schaven, ik heb hem inmiddels wel zover dat als ik vraag of hij de wasmachine of droger uitwilzetten hij ook de trommel leeghaalt. eerst was alleen de off knop dan interressant.
    kijk aldoende leert men en het geeft misschien andere vrouwen nog hoop! :)

maarre nu verder ook wat goeds over mijn kerel, hij doet verder wel veel in het huis en staat altijd voor me klaar en bovendien is hij nog leuker als papa als ik vantevoren had durven hopen :D !
    zou hem niet willen missen!

joyce

6. Bluesky

Bluesky VIP lid

1 okt 2007
    5.941
    0
    36
    Verzorgende-IG
    Heerewaarden
    *Haalt waslijst tevoorschijn*

- altijd brinta op het aanrecht en het even afdoen ho maar!
    - Altijd aan het klussen voor een ander en ik zit in de huiskamer al 2 jaar op de tocht omdat de kozijnen 80 jaar oud zijn.. (letterlijk)
    - met zijn vieze schoenen over de nog natte vloer lopen en dan zeggen.. oeps, niet gezien. *voeg hier een schuldige blik in*
    - Als we weggaan zit hij al in de auto terwijl ik Jelle's tas nog aan het inpakken ben en dus uiteindelijk moet slepen met Jelle in de Maxicosi, tas en handtas (Grrrr)
    - Altijd en eeuwig te laat zijn... Als hij zegt dat hij om 3 uur thuis is ga ik al uit van 4 uur.. :)
    - Elke dag vragen of ik de volgende dag moet werken... *de kalender hangt voor je neus!*

Dit waren wel de ergste, geloof ik.. Oh nee, wacht nog 1.... SNURKEN! gadver-de-gadver wat heb ik daar een hekel aan!

Maar even zonder gekheid, als ik hem bel dat Jelle vervelend is en al de hele middag huilt, komt hij meteen naar huis, hij is nooit te beroerd om boodschappen te doen na een lange dag werken al ik de hele dag thuis ben geweest en hij waardeert het vreselijk dat ik alles in huis doe en ook nog voor Jelle zorg.. :D

Dus eigenlijk heb ik het zo slecht nog niet.. :)

7. mamatje

mamatje Actief lid

14 aug 2007
    417
    0
    0
    Ik erger me eraan als ik in bed iets aan het vertellen ben en dan hoor ik hem ineens snurken. Grrrrrrrrrrr dan word ik echt boos. En in eenkeer als ik stil ben dan vraagt hij lieverd wat was je nou aan het vertellen. GRRRRRRR

8. Maud77

Maud77 Fanatiek lid

27 aug 2007
    2.193
    0
    0
    Maastricht
    Als meneer een keertje ziek is,is het net of de wereld vergaat..
    Zo ongelooflijk zielig!
    Net of hij doodgaat....
    Als ik ziek ben moet ik ook gewoon om 7 uur op hoor..

9. wendyp

wendyp Niet meer actief

Ik irriteer me ook wel eens aan m'n man, tis voor de rest wel een lieverd hoor!

Maar... Ja dat doe ik zo.... Vast en een week later is het nog niet gedaan.

Of inderdaad bij een feestje. Ik zeg dan meestal een uur van tevoren dat ik naar huis wil, want meestal krijgt hij dan nog een biertje ofzo.

En soms ligt er wat op de grond, een pen of een krant op de mat. Hij stapt er gewoon overheen! Volgens mij heeft ie niet eens door dat het er ligt.

10. peetjuh23

peetjuh23 Fanatiek lid

9 okt 2006
    2.351
    0
    0
    overijssel
    Nou hier is het bijna een combinatie van alles wat er gezegt is.....

Hij is een enorme sloddervos, als hij de hele dag thuis is geweest ik ben een uurtje weggeweest kan ik precies zijn spoor volgen waar hij allemaal geweest is, wat hij heeft gedaan en wat hij heeft gegeten..
    Hij helpt altijd iedereen overal mee, maar hier in huis gaan klussen ho maar.. Als ik hem wat vraag is het een week later nog niet gebeurt. Als ergens wat van zeg krijg ik altijd "sorry" Alsof het daarmee klaar is. nou ik heb inmiddels een kast vol met sorry's haha

Maar voor de rest is het een schat hoor!

11. hardloper

hardloper Niet meer actief

hij kan geen gedachten lezen :(
    tja, als ik alsmaar terloops vertel wat er allemaal moet heeft ie niet door dat hij er iets van op moet pakken :rolleyes: ik moet het gewoon duidelijk vragen, en ook herhalen, en niet op een moment dat hij wat anders doet (anders vergeet hij het :rolleyes: )

maar hij zegt dat wij gewoon niet duidelijk zijn...

hij is wel heel lief hoor (huwelijkscrisis afwenden, want hij leest mee :oops: :) )

12. Merel69

Merel69 Fanatiek lid

16 feb 2007
    1.852
    0
    0
    O jeeeee......

* SNURKEN (en dan echt keihard)
    * als het eten klaar is, nog even uitgebreid op de wc gaan zitten
    * altijd oplossingen geven als ik gewoon mijn ei kwijt wil, alleen een
    luisterend oor nodig heb
    * niet zien dat de was gedaan moet worden, al struikelt hij over de bult
    wasgoed.
    * Ja, maarrrrrr.....een bekende uitspraak/uitvlucht van mijn man.
    * Uuuuuuuren in de badkamer te staan ijdel te zijn, vooral als we weg
    moeten

Dus als ik het zo lees allemaal, echte mannen dingen..... Ze zijn ook allemaal hetzelde :)

13. Tezzz

Tezzz VIP lid

9 aug 2007
    12.779
    1
    0
    mamma van 3 heerlijke donderstenen
    achterhoek
    vorig jaar was onze computer kapot. 6 lange weken. Maar i.p.v. dat íe dan eens gaat helpen met de was of zo, nee meneer zat alleen maar op de bank zich te vervelen! Na 2 weken had ik er schoon genoeg van en ben ik donders kwaad geworden! Hij was zich van geen kwaad bewust. We hebben toen afgesproken dat als ik wil dat íe iets doet, ik het gewoon duidelijk moet zeggen. En dat werkt wel. Mannen kunnen inderdaad geen gedachten lezen en zijn vaak slordig en weinig attent. Maar nu zeg ik het gewoon als er iets gedaan moet worden en als ik wil dat het direct gebeurd zeg ik dat er ook DUIDELIJK bij. Dan werkt het wel. Zal hem vanmiddag nog eens zeggen dat die naaimachine naar de garage moet. Dat is nou zoiets dat ik zelf ook altijd vergeet. MAAR vandaag gaat íe weg!
    Weet je, meestal bedoelen ze het helemaal niet zo kwaad, maar ze begrijpen hints gewoon niet! Bij mannen moet je gewoon helder en duidelijk zijn. Wij kletsen zo veel, dat het vaak lastig is voor mannen om de belangrijke info eruit te halen. Vraag het maar eens aan je man. Mijn man was zich echt van geen kwaad bewust.

Iedereen sterkte met je mannetje!

Leuk, herkenbaar topic is dit trouwens...

Oja, nog een tip: doe de klusjes in huis gewoon zelf! Doe ik ook. En anders laten we er iemand voor komen. Kost veel geld en is meestal een goeie stimulans voor een man om het dan zelf maar eens te doen ;)

14. joyce1980

joyce1980 Fanatiek lid

21 okt 2006
    2.308
    0
    0
    tja ik ben nu inmiddels ook zover dat ik gewoon iemand in ga schakelen voor de klussen, anders wordt het volgens mij nooit wat.
    of ik moet zwanger worden van ons2e kindje, aangezien het huis dan echt te klein wordt, dan gaat hij waarschijnlijk wel aan het klussen.
    maar dat vind ik niet eerlijk en te drastisch!

joyce

15. lovewinnie

lovewinnie VIP lid

13 jan 2007
    16.251
    790
    113
    tilburg

haha ja hier net zo. me vriend heeft zich 1x ziekgemelt in 6 jaar tijd dus dat valt mee hoor, maar o hij dan wel echt zielig hoor als hij een griepje heeft of koorts. :) die manne denken echt dat ze doodgaan of minimaal een operatie in de wacht staat voor hen. hij had een keer rugpijn en hield al een week aan ( in de vakantie) en hij lag heel zielig op de bank en dacht dat hij misschien wel een hernia had :) . nou daar moest ik zo om lagge met dat zielige gezichtje erbij :) .

16. prismeis

prismeis Lid

1 okt 2007
    95
    0
    0
    ook even een lijstje>

* wc bril omhoog laten staan.
    * gebruikte handoeken laten liggen in de douche.
    * kleren over het puntje van het bed hangen, inplaats van die even in de wasmand te gooien, 4 meter verderop.
    * spullen die hij gebruikt niet opruimen, of ergens neerzetten waar het niet hoort..bijvoorbeeld boven op de koelkast.

toch ook veel goede dingen >

* altijd voor mij klaar staan.
    * bellen als hij naar huis komt of ergens is aangekomen.
    * stofzuigen.
    * altijd helpen met de afwas na het eten.
    * kattenbak verschonen.
    * en als het echt moet, dan doet hij zelfs het strijkgoed.

groetjes pris

17. conny75

conny75 Fanatiek lid

18 jan 2007
    1.881
    0
    0
    tilburg

hahaha ik heb het bij ons anders gedaan, wij wonen sinds 30 april in een nieuwbouw woning en onze tuin is nog steeds niet gedaan. Ik was het zo zat dat ik er een foto van gemaakt heb en naar eigen huis en tuin gestuurd met het verzoek of hun hier iets mee konden doen. Ik ga er van uit dat wij toch niet uitgekozen worden want daar is onze tuin niet groot genoeg voor ;)
    Toen mijn man ´s avonds thuis kwam en de pc aanzetten kwam er leuk een bevestigingsmail binnen van hun en meneer is gelijk met vrienden gaan bellen om de tuin te regelen. Mijn man moest er wel om lachen dat ik het zo gedaan had.

18. dayenne

dayenne VIP lid

14 aug 2007
    7.564
    0
    0
    Thuismama
    op 'n roze wolk!
    Haha hier komt mijn lijst :):

Als hij iets aan het zoeken is het gelijk aan mij gaat vragen. En als ik dan zeg dat hij het zelf moet zoeken dan gooit hij alles letterlijk overhoop haha (niet uit frustatie, maar omdat hij niet kan zoeken). Kan ik weer opruimen.

Als hij verkouden is, is hij gelijk doodziek. Gaat zuchtend en steunend op de bank liggen. Zodra ik ziek ben (en dan echt met koorts enzo haha) dan valt het allemaal wel mee (volgens hem dan).

Als ik een was erin doe dan was ik zijn kleding ook mee. Zodra hij gaat wassen doet hij alleen zijn eigen kleding :).

"Ja, doe ik zo wel".

Als er zooi op de grond ligt (ook van mij, die hij rond heeft gegooid omdat hij iets zocht haha) dan ziet hij dat gewoon niet. Hij kan er dan echt overheen lopen (en dan staat er dus een voetafdruk op omdat hij zijn schoenen niet uitdoet en op straat loopt hij vol overal in hiihiiii).

Maar voor de rest is het een geweldige schat!
    Als er iets is met me dan laat hij letterlijk alles vallen en helpt mij.
    Ik zou voor geen goud een andere man willen (en volgens mij heeft dat ook geen nut want als ik dat hier zo lees dan zijn ze allemaal hetzelfde hahaha).
    En daarbij komt dat mijn vriend waarschijnlijk ook zo'n lijst heeft van mij :).

19. Juud

Juud VIP lid

21 nov 2006
    9.608
    0
    0
    Mopperen op rommel in de kamer, terwijl ik me die dag de pleures heb gewerkt. En dan ook die 'rommel' (gewoon nog niet opgeruimde was of post) in de box gooien! En waar mag Siempje dan spelen?

Verder heeft hij de neiging mijn zorgen over Siem te bagatelliseren, maar hij doet dat omdat hij niet wil dat ik me teveel zorgen maak. Toch irriteert het me, want dan voel ik me ofwel niet serieus genomen, ofwel overbezorgd.

Verder is het een droomman! ;)

20. Juud

Juud VIP lid

21 nov 2006
    9.608
    0
    0
    Oh ja, Maud 77, dat van dat ziek zijn ook, maar hebben niet alle mannen dat?

Deel Deze Pagina