wanneer ergeren we ons aan onze man

Discussie in 'De lounge' gestart door prismeis, 3 jan 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Smoeltje

Smoeltje Fanatiek lid

19 nov 2006
    1.069
    0
    0
    manager
    Sunhine city
    Hmm:

Hij: is een vroege vogel die zingend opstaat, het dekbed van mij afrukt en gezellig met mij wil ontbijten terwijl ik nog verder wil slapen( heel irritant),van de hele keuken een puinhoop maakt als hij kookt ( bijna ieder dag dus). Mijn lingerie in de wasmachine gooit net als de witte was samen met de bonte was.
    Tijdens het eten een prop van zijn servet maakt op zijn bord gooit en vrolijk verder eet.
    Altijd het hoogste woord ( heeft ook een ongelofelijk diepe zware stem) voert.
    Niet van zijn standpunt afwijkt ook al is het van mijlenver duidelijk dat hij ernaast zit.
    Mij verhalen verteld over wat en wie hij allemaal gesproken heeft tijdens zijn werk.
    Een ongelofelijke rommel maakt in de slaapkamer, en dan boos zijn omdat het huis een puinhoop is en dat we met z'n allen moeten opruimen ( zucht) . Hij neemt de hele wandkast in beslag met z'n kleding plus een kast in de schuur waardoor mijn kleding soms buiten de kast hangt.
    Heeft een GIGA gat in zijn hand,kan hem nooit vertrouwen met geld want hij koopt dan cadeautjes voor iedereen terwijl de rekeningen betaald moeten worden hahaha.

Maar juist om al deze dingen ( en veeeel meer) hou ik ontiegelijk veel van hem.

2. crisje

crisje Fanatiek lid

5 aug 2006
    2.974
    1
    0
    brabant
    De mijne maakt ook zo'n troep van zijn kledingkast en ik erger me gruwelijk aan. Maar heb een oplossing bedacht.
    Alles wat ik vouw/strijk gaat in n wasmand en dat mag hij dan zelf in zijn kast leggen. Zo zie ik die troep niet meer.
    Maar dan ontstaat meteen weer t volgende, duurt t weer dagen voordat ie die wasmand met kleding opruimt....

Hij kookt bijna nooit maar als hij t doet is de keuken 1 grote puinhoop.
    Ik kook bijna altijd, vind ik niet erg, maar op zaterdag kan hij t ook best doen. Hij weet dat ik daarvan baal en soms doe ik dan ook gewoon niks, ik vertik t om eraan te denken dan, en dan komt er om 19.00/20.00u de vraag...wat eten we vanavond?
    Geen idee zeg ik :)
    Hij laat alles overal rond slingeren. Papiertjes (en die heeft ie veel ivm zijn werk), lege flesjes, leeg pakje shag, schoenen, gewoon echt alles.
    Overal klussen behalve thuis (zit al 5 jaar te wachten tot ie de plintjes gerepareerd heeft)
    Als hij gaat douchen schopt ie heel lief de wc mat weg zodat die niet nat wordt, maar legt m na afloop nooit terug..(dus die heb ik maar in de kast gegooid)
    s'ochtens een half uur zijn wekker uit blijven rammen.
    als ik iets vraag, ja, doe ik zometeen....dus niet.

Maar och, zo kan hij ook n waslijst van mij opnoemen :confused:
    En toch houden we ontzettend veel van elkaar want hij heeft genoeg leuke dingen

3. lauwtje

lauwtje Fanatiek lid

21 mei 2007
    1.358
    0
    36
    ik erger me aan hem als hij te diep in t glaasje heeft gekeken. ooh dan word ie zo vervelend. en word ik dus zooo chagerijnig! blegh...
    en voor de rest kan ik eigenlijk wel veel van m hebben! :D

4. Wup

Wup Fanatiek lid

23 apr 2007
    4.912
    1
    36
    Nou neem mijn dan. Hij heeft een aantal ongelovelijk irritante gewoontes, laat altijd alle deuren open staan, ik zou er een dagtaak van kunnen maken om die iedere keer achter zijn kont dicht te doen. Vergeet altijd de doppen op alle potjes en tubes te draaien nadat hij ze gebruikt heeft. Na het koken is de keuken een chaos. Volgens mij is hij ervan overtuigd dat alles met een schone lepel geroerd moet worden want alles is daarna altijd vies. Ik weet altijd precies waar hij is langs gelopen als hij thuis komt, want in de gang begint het spoor met een neer gesmeten tas, vervolgens ligt ergens anders de jas, verder op midden in de kamer liggen een paar schoenen om vervolgens bij hem te eindigen.

Oh wacht even dit klopt niet helemaal, het is niet mijn man, maar het is mijn vrouw.

Was getekend Wup's man.

5. Umm85

Umm85 VIP lid

17 jun 2007
    26.310
    248
    63
    Vrouw
    huismama, doktersassistente
    Turkije

whahaha

6. peetjuh23

peetjuh23 Fanatiek lid

9 okt 2006
    2.351
    0
    0
    overijssel
    :) :) :)

7. MamaDenise

MamaDenise Fanatiek lid

21 jan 2006
    3.478
    1
    0
    Oosterhout(nb)
    Als mn man beloofd dat hij gaat stofzuigen en dwijlen en ik het vervolgens nog zelf kan doen omdat mn mannetje het vergeet :rolleyes: :)

8. kimsch

kimsch Bekend lid

13 feb 2007
    517
    1
    18
    Wormerveer
    Leuk onderwerp :D

Ik heb er ook nog een paar:

- Als hij wat gedronken heeft uit een pak sap en er zit nog maar 1 klein beetje in (wat zeker niet de moeite is) weer terugzetten in de koelkast ipv weggooien. Erg irritant als je zelf zin hebt in dat drankje en je merkt dat er bijna niks meer inzit.

- Kleren overal laten slingeren, zoals in de woonkamer en op de kapstok op de gang.

- En inderdaad naar de wc gaan net voor we weggaan. Hij maakt er zelfs een sport van, want hij weet dat ik me daaraan erger :rolleyes:

- Houdt van Discovery (voornamelijk myth busters/dirty jobs) kijken waarop alles voor de tigste keer herhaalt wordt, maar dan doet hij net of hij het voor de eerste keer ziet.

Maar voor de rest is het een superlieve vriend die altijd voor me klaar staat en in een aantal maanden tijd 3 kamers helemaal heeft afgeklust, zodat ik in een mooie slaapkamer kan bevallen en de kleine in een schitterende kamer komt te slapen. Ik ben dan ook ontzettend trots op hem :D

9. crisje

crisje Fanatiek lid

5 aug 2006
    2.974
    1
    0
    brabant
    zo herkenbaar. ik zie ook elke dag die busters en dirty jobs.
    erger nog...hij kijkt naar zowat alles op discovery.
    Behalve als er van die belangrijke sportevenementen zijn, dan wordt hier de hele tour gevolgd, of alles vd olympische spelen, dart toernooien etc.
    en dat terwijl die zelf helemaal niks aan sport doet.
    En dan zegt ie ook nog dat ik nooit gezelig bij hem op de bank zit maar altijd bezig ben.
    Ja........vind je het gek?

10. Wup

Wup Fanatiek lid

23 apr 2007
    4.912
    1
    36
    Mijn lieve kerel vind dat hij niks doet waar ik me aan erger ;)

Ik zeg gewoon af en toe dat hij ook wel mag koken...istie weer ff stil :)

Verder is het echt een schat!

11. tummetje

tummetje Fanatiek lid

4 dec 2007
    4.270
    1
    0
    in mn holletje
    Cliché: wcbril niet naar beneden doen :evil:
    - gillen als een suporter die in een voetbalstadion zit als ie de voetbalverslagen kijkt.. :cry:
    - geen behoefte om zijn kleding op te ruimen (ligt allemaal over zn bureaustoel heen)
    - is ongelovelijk irri als ie naast mij in de auto zit en ik rij (het is nooooiiittt goed genoeg) :evil:

voor de rest lijkt het wel of ie smetvrees heeft.. alles moet ie schoonmaken en volgens een vast patroon.. kattenbak, prullenbak, afwas, gasfornuis... en dan koken.. kan ie weer overnieuw beginnen.. :(
    Noem hem ook liefkozend "schoonmaaknicht" :) :)

12. lmfao

lmfao Actief lid

16 aug 2007
    348
    0
    0
    mijn mannetje gooit de afwas altijd in de gootsteen daar erger ik me dood aan,ik vind het vies maar kun je hem 1000 keer zeggen.

13. peetjuh23

peetjuh23 Fanatiek lid

9 okt 2006
    2.351
    0
    0
    overijssel
    Het heeft hier ook absoluut geen zin om telkens alles te herhalen, want hij "vergeet" het toch telkens weer... maar ik blijf volhouden totdat hij wel de wc-bril omlaag doet en zijn rommel opruimt!

14. Bibiche

Bibiche Fanatiek lid

21 okt 2006
    2.509
    0
    0
    Niet veel maar ik kan me mateloos irriteren dat hij in 3 sec. in slaap valt en ik ben wel 30 min bezig, ben dan zo jaloers :)

15. Niet meer actief

als hij mij voor de zoveeeeeeeelste keer in 5 jaar vraagt: schat waar staan de glazen :evil: ze staan al 5 jaar op dezelfde plek!

ik ga hem nog eens een knal verkopen uit ergenis

verder erger ik me aan hem als ik boos ben en hij dan zegt: schat geef eens een kus of pak me hand vast of kom naast me zitten... :confused:

begrijpt hij nou echt niet dat ik daar geen zin in heb als ik boos ben :rolleyes:

16. Niet meer actief

btw echt lachen om dit allemaal te lezen, ik lig in een deuk

17. Lientje

Lientje Fanatiek lid

24 nov 2005
    4.063
    0
    0
    Financieel advies
    Zeeland
    Ik heb zo'n nappy wrapper luieremmer TEGEN geurtjes. Die werkt dus niet als je de vieze luier gewoon bovenin laat liggen en de hendel niet overhaalt. Manlief maakt er een sport van de luiers nooit erin te doen, maar ze erbovenop te leggen.

En hij laat het aquarium altijd openstaan als hij de vissen eten geeft, waardoor ze er zo uit kunnen springen.

En rondslingerende rommel is ook zeer irritant. Maar vooral die luieremmer, daar word ik gek van.

18. Joeja

Joeja Bekend lid

2 sep 2007
    994
    0
    0
    hahahahah heel herkenbaar allemaal!

Die van mij doet ook uuuren over opstarten en klaar zijn voor de dag, waardoor hij meteen ook mijn dag een paar uur ophoud als we ergens samen heen moeten. Dan moet je al opschieten, gaat ie gewoon effe 3 kwartier onder de douche :confused: En als je er dan iets van zegt, dan ben jij natuurlijk de zeur haha..

Eens denken... Die van mij doet (als ik niet zwanger ben) niks in het huishouden, totaal niks! En als ie dan eens 1 keer een wasje heeft gedraait of opgeruimd of gestofzuigt heeft dan telt dat voor hem weer als een volledig huishouden doen en dan mag ik niet meer zeggen dat hij nooit iets doet. Ondertussen heeft ie dan niet in de gaten dat die ene keer in de paar weken niet opweegt tegen dat ik het iedere dag moet doen.

Als ik niet kook (als je nog geen kinderen hebt dan kun je je het veroorloven er gewoon even geen zin in te hebben), dan kookt hij ook niet. Maar wel tegen mij klagen dat ie honger heeft... Hij heeft zelf toch 2 handen? Die boterham maakt zichzelf niet ..

En wat ik vooral heel irritant vind is dat hij altijd op het verkeerde moment (als we al met jassen aan klaarstaan om weg te gaan, of in een winkel zijn) moet poepen! En bij mijn man is poepen niet gewoon effe naar het toilet gaan... nee... als het 10 minuten duurt, dan heeft ie nog zijn best gedaan om op te schieten.

Verder gaat ie nooit op tijd naar de kapper, als ie vrij heeft zal hij ook niet zijn best doen zijn baard een beetje netjes te houden (terwijl als ie moet werken dan kan het wel, waarom voor mij niet :) ), als ie iets moet doen dat hem eigenlijk niet zoveel interesseerd dan vergeet ie dat rustig ook al laat je hem er iedere dag aan herinneren en hij weet nooit zo goed wat ie moet doen als zijn moeder graag iets wilt wat ik niet wil: zij wil bijv. op bezoek komen, ik heb daar geen zin in... mijn man heeft dan de neiging zijn moeder haar zin te geven (zonder met mij te overleggen) puur omdat ie geen zin heeft in conflict (zij is de lastige niet ik haha). Tegenwoordig, als ie weer eens een afspraak maakt zonder met mij te overleggen, dan ga ik gewoon lekker door met wat ik geplanned had die dag, en laat hem alleen zitten met zijn moeder... daar heeft ie wel van geleerd denk ik... :evil:

Maar verder is die van mij een schat. Eigenlijk heeft ook hij de gebruikelijke mannendingen... maar zo heb ik vast de gebruikelijke vrouwendingen die mannen op hún beurt weer irritant vinden.

19. dayenne

dayenne VIP lid

14 aug 2007
    7.564
    0
    0
    Thuismama
    op 'n roze wolk!
    Hier ook, vreselijk.
    En dan nog vaak met het eten erop ook nog. Kan ik het putje leeg gaan graven :evil: .

Het stomme is, als we bij zijn moeder zijn dan waagt hij het niet om het in de gootsteen te zetten. Vind ie niet netjes... :(

20. Marieke1983

Marieke1983 Niet meer actief

Mijn vriend leest mee terwijl ik dit type, dus ik zal mijn antwoord aanpassen (ahum ;) ):

Gisteravond ben ik eerder naar bed gegaan dan hij.
    vanaochtend stond het hele aanrecht vol met lege bierflesjes, doppen van bierflesjes, kruimels, lege verpakkingen, een wijnfles, de kurk van de wijnfles, papiertjes, enz.
    hij had het wel op het aanrecht gezet (hulde) maar niet de flessen opgeruimd, ook al hebben we daar een mooie kelderkast voor en de lege verpakkingen weggegooid (iets minder hulde)
    dus eigenlijk hetzelfde als wanneer hij kookt.. of afwast.. of boven opruimt.. of boodschappen heeft gedaan.. enzovoort

hij heeft dit hele topic gelezen en zich echt kapot gelachen, ik hoop niet dat het hem op ideeen heeft gebracht :rolleyes:

Deel Deze Pagina