wanneer ergeren we ons aan onze man

Discussie in 'De lounge' gestart door prismeis, 3 jan 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. LastminuteMama

LastminuteMama Bekend lid

20 jun 2007
    632
    0
    0
    Alleen gaan wonen.....

2. bliek

bliek Actief lid

5 aug 2006
    414
    0
    0
    tandartsassistente
    gaanderen
    t enige wat ik irritant vind is dat als hij zegt, ik ga zo.... (wat dan ook doen) dat het dan nog 1-2 uur kan duren voordat ie t doet. Of zeggen dat als ik moet werken en hij is vrij, dat hij dan wel opruimt en dan vervolgens thuis komen en alles staat er nog net als dat het was en dan zegt ie, jaha, dat doe ik zo! grrrrrrrrrrr

maar verder is ie erg leuk!

3. mammieloves

mammieloves Actief lid

8 aug 2007
    205
    0
    0
    Ik heb nergens last van, mijn man ruimt altijd wel zijn dingen op, helpt mij mee met huishouden, houd rekening wanneer ik erg oververmoeid ben en is zelf netjes wat betreft huishouden, dus gelukkig maar! Ik vind het nie erg als ie af en toe wat afwas laat staan, doe het zelf gewoon even snel maar als ie weet dat ik ziek of moe ben, dan doet ie het natuurlijk wel zelf en wacht ie er niet mee tot de volgende dag of later op de dag.

4. SheDevil

SheDevil Fanatiek lid

13 dec 2006
    1.617
    1
    38
    Rotterdam
    uit de pakken drinken, melk oid
    alles laten slingeren
    overal om moeten vragen nooit iets uit zichzelf doen
    en ja idd, alles in het aanrecht zetten bah bah

5. Niet meer actief

allemaal reacties van waar wij ons aan ergeren en jij komt verkondigen dat je de perfecte man hebt?

nou vooruit dan STAANDE OVATIE voor jou man :rolleyes:

6. de bolle

de bolle Lid

11 dec 2007
    81
    0
    0
    vrachtwagens en sjouwen
    doesburg
    :D geweldig topic :D

vrouwen zijn heilig lees ik

7. Marieke1983

Marieke1983 Niet meer actief

Natuurlijk! ;)

8. de bolle

de bolle Lid

11 dec 2007
    81
    0
    0
    vrachtwagens en sjouwen
    doesburg
    :) gelukkig

9. mammieloves

mammieloves Actief lid

8 aug 2007
    205
    0
    0
    Nee ik kom niet verkondigen dat ik de perfecte man heb, maar dat ik me niet zo zeer erg aan bepaalde zaken. En vanwaar zo'n aanvallend reactie, heb ik geen behoefte aan hoor ;)

Jij zult vast je gigantisch moeten ergeren aan je man!

10. joyce

joyce Bekend lid

dat ik overal de schuld van krijg! :evil:

11. prinses

prinses VIP lid

20 mei 2006
    18.334
    1
    36
    Ik snap hem niet! :(

12. guppie81

guppie81 VIP lid

13 sep 2006
    12.334
    1
    0
    Ik erger me niet. Als ik iets zie vraag ik waarom dat zo is. Als hij iets doet wat ik niet prettig vind zeg ik dat gewoon en dan probeert hij daar zo goed mogelijk rekening mee te houden.

13. Minimuisje

Minimuisje VIP lid

8 jul 2006
    8.361
    0
    0
    Zuid - Limboland
    Een punt waar ik me soms gigantisch om kan ergeren is zijn gevoel voor tijd! Hij neemt zoveel tijd voor zichzelf :(

Als we weg moeten, staat hij vaak pas op het allerlaatste moment op, gaat dan nog ff snel douchen en ik sta dan al de hele tijd te wachten!

Gisteravond ook, we hadden prinsenproclamatie dat begon om half 8. Ik was al bij mijn ouders, belde hem wakker (hij had nachtdienst gehad) om half 5 om te vragen of hij opstond. Prima, half 6 belde ik nog es, had zich gewoon omgedraaid... Half 7 belde ik nog maar es, krijg ik ook nog een antwoord als: rustig aan, tijd genoeg... Ik ga ff wat eten, douche me dan en dan kom ik langzaam :confused: Dan begin ik te koken... Grrrr daar kan ik echt niet tegen... Kwam uiteindelijk 5 minuten voor aanvang aanzetten waardoor wij dus heel snel moesten vertrekken!

En zo gaat het met bijna alles waar wij naar toe gaan... Hij heeft altijd zoveel tijd! :(

14. dayenne

dayenne VIP lid

14 aug 2007
    7.564
    0
    0
    Thuismama
    op 'n roze wolk!
    Ik denk dat ze bedoelt dat dit topic bedoelt is om te vertellen waaraan jij je ergert, en dat zij dan verteld dat zij zich niet ergert omdat haar man niks fout doet.

15. Female

Female Niet meer actief

Zo die man van jou is snel :) :)
    Die van mij stelt het wel langer uit hihi

16. Female

Female Niet meer actief

(((Even off-topic; @ Ayyildizf; waarom moet je nou perse zo'n rotopmerking maken in zo'n grappig topic :( . Of was het misschien niet zo bedoeld. Kwam iig niet leuk over.)))

17. mammieloves

mammieloves Actief lid

8 aug 2007
    205
    0
    0
    Er staat nergens vermeld dat je niet mag reageren als je je niet ergert ;) maar goed

18. jootje24

jootje24 VIP lid

11 mei 2007
    6.053
    0
    0
    verzorgende IG
    Friesland
    waar ik mij het meest aan erger is de wekker die s'morgens een uur voor de tijd dat man lief van bed gaat al begint te tetteren, hij deze vervolgens via snooze steeds laat afgaan....dan een half uurtje later ook nog eens de wekker van de foon erbij komt en dat ik hem dan vervolgens ook nog eens letterlijk het bed uit moet trappen omdat hij anders blijft liggen en te laat komt op zijn werk als hij al niet te laat is!

ow ja en dit zijn ook nog van die erger momenten: het laten slingeren van alles, het op de lange baan schuiven van huishoudelijke dingen, voor weinig voor uit te branden zijn behalve wanneer het hem goed uit komt. EN wanneer ik hem eindelijk eens mee krijg de stad in om bv nieuwe kleding voor hem te kopen (waar hij echt en hekel aan heeft) moet hij me altijd voor shut zetten, zooooo vervelend om je rot te schamen! (zo heeft hij al eens in een speelgoedzaak met een scheetzak door de winkel gelopen en deed dan net of hij die scheetjes liet...)

maar ik hou wel erg veel van hem! juist die erger dingetjes maken de persoon die hij is!

Jootje

19. dayenne

dayenne VIP lid

14 aug 2007
    7.564
    0
    0
    Thuismama
    op 'n roze wolk!
    Het was ook niet mijn opmerking ;).

20. dayenne

dayenne VIP lid