wanneer ergeren we ons aan onze man

Discussie in 'De lounge' gestart door prismeis, 3 jan 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mammieloves

mammieloves Actief lid

8 aug 2007
    205
    0
    0
    Nee de post was niet bedoeld voor jou maar voor Ayyildizf

2. erlida

erlida Fanatiek lid

2 okt 2006
    1.999
    0
    0
    Whaha...nou een hoop ergenissen over slordigheid,maar ik erger mij juist aan mijn man omdat ie zo vreselijk pietje precies is!Als ik gedweild heb doet hij het rustig nog een keer,een dagje ontspanning is de garage opruimen.Hij maakt soms zelfs schema's voor mij om te 'helpen'met het huishouden(hoe ik het dan het beste kan doen vanuit zijn oogpunt)grrr.....en als ie een slok teveel opheeft,mij lekker wakker maken om even te vertellen wat ie allemaal gedaan heeft in een tempo van 2 woorden per uur!LAAT ME SLAPEN!

Ik hou wel van hem hoor :) :) :)

3. Lientje

Lientje Fanatiek lid

24 nov 2005
    4.063
    0
    0
    Financieel advies
    Zeeland
    Wat ook irritant is: als je die van mij meeneemt naar de Aldi gaat hij bij ieder artikel 'dat is echt goedkoop' roepen. En dan niet om mij te pesten, maar gewoon omdat hij dat echt meent. En hij racet door de winkel met winkelwagentjes....

Maar hij is wel lief hoor :D

4. Umm85

Umm85 VIP lid

17 jun 2007
    26.310
    248
    63
    Vrouw
    huismama, doktersassistente
    Turkije
    Jaaaaaaaaaah, ik ga nu echt twijfelen of wij niet dezelfde man hebben haha
    En nog bij het afrekenen: nou dat viel toch best mee hé, een hele kar voor maar 30 euro! Hij stormt ook altijd op die koopjesrekken af, en komt dan altijd wel terug met 'hele goedkope' sokken of 'een heel goedkoop' schroevendraaierset.. ;)

5. streepjes

streepjes Fanatiek lid

2 apr 2007
    1.155
    0
    0

Whahaha de herkenning is gewoon te groot!

6. Lientje

Lientje Fanatiek lid

24 nov 2005
    4.063
    0
    0
    Financieel advies
    Zeeland
    Haha ja dat doet die van mij ook, zeggen dat de hele kar heel goedkoop was.....

7. shalini

shalini Actief lid

21 jul 2007
    289
    0
    0
    hmmm

ik erger me eraan
    dat als hij wat doet maakt niet uit wat als half doet
    half opruimen
    half koken...de keuken moet na het koken ook echt weer opgeruimd worden!
    halve klusjes.

en als manlief wat alcohol op heeft dan weet de halve wereld dat hij aanwezig is!

En in de auto als ik rij dan weet hij het altijd beter! Als je het beter weet rij dan zelf!

maar zonder dit alles zou hij wel saai zijn. daarom hou ik veel van hem

8. pol

pol Actief lid

25 sep 2006
    270
    0
    0
    Ik snap niet waarom vrouwen zich ergeren aan een man die de wc bril niet naar beneden doet. Als vouw zijnde doe je de bril toch ook niet omhoog voor een man?

Er staan verder wel een hele hoop bekende dingen tussen.
    - een bende in de keuken als hij gekookt heeft
    - klusjes in huis uitstellen (tip: pak de boormachine en begin alleen maar geluid ermee te maken. Moet je zien hoe snel je man boven is en het liever zelf wilt doen ;) )
    - dingen in de huiskamer laten rondslingeren en vervolgens niet meer naar omkijken.

9. MIss X

MIss X Fanatiek lid

13 dec 2006
    2.955
    821
    113
    onderneemster
    Amsterdam
    Als hij denkt dat het huishouden vanzelf opruimt

10. Krisstel

Krisstel Niet meer actief

Ik erger me vooral aan mijn man sinds ik zwanger ben (zullen de hormonen wel zijn houden we ons voor)..vooral wanneer hij irritant praat of vol enthousiasme weer eens een uur over sport praat..pfff

11. valhalla

valhalla Niet meer actief

Muur maken voor kinderkamer, de muur stucken, die muur zomaar gaan schuren (niet eerst effe alles weghalen uit die kamer)
    Het stof niet opruimen, deur openlaten, katten die door die kamer lopen, gevolg schattige kattenpootjes van witte stof door het hele huis... En alle zooi die ie gisteren zelf de woonkamer ingelopen heeft. Het valt zo op met de zon erop he....

Verder is ie de allerliefste <3

12. Fleur1

Fleur1 VIP lid

14 apr 2006
    5.068
    0
    36
    ik heb het niet helemaal gevolfgd wat voor antwoorden staan maar waar ik me aan erger dat ik overal alleen voor sta met daan ook als hij thuis is is hij te beroerd om me even te helpen met Daan.
    Ik kan alles in het huishouden doen en Daan. en meneer die doet alleen de leuke dingen met Daan en verder niks daar erger ik me aan

13. Sandra1977

31 okt 2006
    22
    0
    0
    huismoeder
    geldermalsen

14. Lievelief

Lievelief Bekend lid

2 nov 2007
    686
    1
    0
    JUUUISSST! :p
    Klets je ineens met je kontje heel diep weg en voel je zo'n vieze koude harde (Als je pech hebt ook nog NATTE) rand je warme billetjes raken.. Gedverrr!

Mijn top-irritatie is.. Doorgaan als ik zeg 'Stop nou alsjeblieft lieverd, het is vervelend" en dan gewoon doodleuk doorgaan, en doorgaan en doorgaan.. :rolleyes:

15. de bolle

de bolle Lid

11 dec 2007
    81
    0
    0
    vrachtwagens en sjouwen
    doesburg
    geweldig _o_

dit topic is heerlijk om door te lezen 8)

16. crisje

crisje Fanatiek lid

5 aug 2006
    2.974
    1
    0
    brabant
    De mijne niet hoor.
    Die zegt dan als ik klaar ben, goedzo meid, ben trots op je :D

17. Aura

Aura Niet meer actief

Mijn grootste irritatie is als manlief zijn kleding niet in maar NAAST de wasmand gooit...Hij doet dit altijd en heb het al zovaak gezegd maar helaas, hij blijft het doen...
    De reden? Ik zou het nog steeds niet weten, waarschijnlijk gemakzucht. Ik ruim het toch wel op en stop het toch wel in de was hahahah.

Verder (vaker gelezen hier in het topic) Vraag ik wat wil je eten? Antwoord: Doe maar wat. Oke verzin ik iets...... en dan komt het:
    "Eten we dat nou alweer?" of " Daar heb ik helemaal geen zin in" GRRRR hahahah

En ik ben altijd de schuldige als hij iets niet kan vinden.
    Lief waar ligt dat?
    Op z'n plek!
    Nee ligt er niet hoor, kom maar kijken.....
    Jawel kijk nou maar goed ligt er echt!
    Vervolgens gaat hij op alle gekke plekken kijken, en zegt hij geirriteerd, het ligt er niet hoor, jij zal het wel weer opgeruimd hebben.
    Oke, vooruit. Ik sta op en loop naar de plek waar het altijd ligt en pak het zo....rara politiepet.....
    En dan is het van: Ja sorry, maar zag het echt niet hoor.

Mannen...... hahahah

18. :) ik vind het wel humor eigenlijk.. beter als dat ie gaat chagrijnen, toch ;)

19. loopy

loopy Fanatiek lid

23 apr 2007
    3.564
    0
    0
    kantoor
    gouda
    ik heb 'vroeger' ook een paar jaar samengewoond. waar ik me het meest aan ergerde is dat als ik iets vroeg, hij altijd eerst leek na te denken wat ik ook alweer had gevraagd, dan nadenken over WAT ie wilde gaan antwoorden, dan nog een keer nadenken over HOE hij het zou zeggen en dan pas antwoorden.

wil je koffie? (10, 9, 8, 7, 6, 5, 4, 3, 2, 1...) Ja lekker

grrrrrrrrr ik vroeg gewoon wat geef gewoon NU antwoord!

20. Tezzz

Tezzz VIP lid

9 aug 2007
    12.779
    1
    0
    mamma van 3 heerlijke donderstenen
    achterhoek
    Ik had mijn man gevraagt de apk van mijn autootje te regelen. Wou hij best doen. Moest al begin september. Kreeg vorige maand een boete op de mat omdat je blijkbaar strafbaar bent als je je apk niet laat doen. Nou is het januari maar mijn apk is nog steeds niet gedaan.

Inderdaad: -wat wil je eten vanavond?
    -Maakt mij niet uit.
    -Maar ik bedenk het al elke dag! Zeg nou wat!
    -Maakt mij niet uit. wat jij wil.

Heeeeeeeeeeeeel irritant!

Mijn mannetje gooide vroeger altijd z'n sokken en onderbroeken op de rond i.p.v. 2 meter verder in de wasmand. Ik heb 'm een heel klein wasmandje gegeven! Nou gooit íe het wel goed in de mand! Goed he?

Deel Deze Pagina