wanneer ergeren we ons aan onze man

Discussie in 'De lounge' gestart door prismeis, 3 jan 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. sim

sim Niet meer actief

pffffffffff snurken! gaap

2. knorretje21

knorretje21 VIP lid

1 jan 2008
    5.805
    0
    0
    haha ik herken toch een hoop hier ;)
    wat ik erg vind is ook als ik tv zit te kijken.. of computeren kijk ik nog wel eens boos/serieus ;) dan vraagt hij is er wat schat zeg ik nee niks lief en dat vraagt hij dan niet 1 keer nee 10 keer in 5 minuten ;) lief bedoelt hoor maar nee is toch nee :p

en idd het niet goed kijken, troep achter laten en snurken:p haha en noem maar op ;)

maar toch kunnen we niet zonder de mannen:p haha

3. als ik me man wat vraag of hij ergens op wilt letten zegt hij: zal ik doen, maar doet het nooooit. ik had dat hier ook gelezen en vertelde dat aan hem. hij moest enorm lachen. vandaag de wc helemaal lekker schoongemaakt, zeg ik: ff netjes in de pot plassen he!
    hij: ik beloof niks

4. de bolle

de bolle Lid

11 dec 2007
    81
    0
    0
    vrachtwagens en sjouwen
    doesburg
    gewoon laten zitten bij het piesen :)

doe ik ook meestal

5. Karagoz

Karagoz VIP lid

14 apr 2006
    7.984
    0
    36
    Moeder en verzorgende
    ergens in het land
    ik erger me ook heel erg aan de dingen van mijn man.
    als hij kookt dan maakt hij er een troep van, ik ga dan tusse ndoor schoonmaken zodat het niet uren duurt voor dat het schoon is.

Als hij gaat afwassen dan valt de helft van het water op de grond net een water ballet. Ik kan kan dan gelijk gaan dweilen.

Als hij gaat douchen dan hang hij de handdoek niet netjes op nee legt hij het op bed of neemt hij het meen aar benenden en hang het op de eettafel stoel.

`smorgens als hij opstaat en ik ben al op dan doet hij het dekbed niet open om te luchten en het raam niet open. Zo irritant.

Wat ik het meest irriant vind dat als ik de hele dag bezig ben gewest met schoonmaken en meneer komt thuis en na 5 minuten dan gaat hij dingen doen of eten zodat alles weer vies wordt.

Soms moet ik hem alles 10 x uit leggen voor dat hij het snapt. Wordt daar zo moe van.

en als we ergens naar toe gaan en we staan op het punt te vertrekken dan wilt meneer zich pas gaan omkleden en klaar maken.

6. Freesia

Freesia Fanatiek lid

5 jul 2007
    4.101
    0
    36
    Filiaalleidster Drogisterij
    Kloosterzande
    Zo ongelofelijk herkenbaar dit topic!

Me vanavond toevallig nog kapot geergerd, hij is meestal om half 6 thuis. Hij smste om 5 over 6 dat ie eraan kwam (het is 10 min rijden). Om kwart voor 7 kwam hij aankakken, ik zat met lange tanden maar vast de koude kip te eten.
    Nog nooit eerder gebeurd gelukkig (we wonen een jaar samen) maar het lijkt of hij gewoon niet snapt waarom ik dus giga pissed was.

Komt mijn lijstje:
    Zijn wekkerradio gaat een half uur te vroeg af. Daarna gaat hij er pas uit, lig ik me dus al een half uur op te vreten en te luisteren naar vreselijk nieuws (radio1)dat IK niet wil horen. Dat ik daarna niet meer kan slapen doet er blijkbaar niet toe.

Als hij afwast (ja dat doet hij trouw elke avond, omdat ik kook) is daarna het hele aanrecht nat. Ik heb dat vaak niet door, waardoor alles wat ik er daarna opzet ook kletsnat is.

Hij gaat 's avonds laat en 's nachts zijn bed uit omdat onze kale kat dan miauwt. Hij moet dan toegedekt worden met zijn dekentje, anders blijft hij zeuren. Hij heeft hem dus gewoon verpest. Grrr...

Als hij zijn was (hij doet zijn was apart, nog een punt) in de droger stopt, haalt hij hem er nooit uit. Als ik de droger nodig heb pleur ik zijn was meestal gewoon aan zijn kant van het bed ;)

Als hij dweilt, doet hij dat drijfnat. Duurt dus uren voor alles weer droog is. Maar ik begrijp door dit topic dat ik blij mag zijn dát hij dweilt ;)

Hij zet een pak drinken met nog een klein beetje erin, gewoon terug in de koelkast.

Hij is geen hondenmens, dat is mijn grote stille verdriet (ik/wij hebben er 2). Hij let de hele tijd op ze, corrigeert ze te pas en te onpas, ergert zich te snel aan ze.
    De katten (we hebben er 6) mogen alles, niks vindt hij erg. Bah.

Dan de pluspunten:
    Hij is de leukste, liefste, lekkerste, grappigste, knapste man die ik ken!

Hij helpt mee in het huishouden, maakt bv elke week de kattenbakken (we hebben er 5) schoon.

Hij doet zelf de boodschappen (lijstje van mij erbij vinden hij en ik wel zo handig ;))

Heb ik een offday, brengt hij bloemen voor me mee.

Hij vind het nooit, maar dan ook nooit irritant als ik huil. En dat is soms best vaak ;) Hij troost me altijd.

Hij gaat elke weekend uren wandelen met de honden (dat dan weer wel).

Hij is erg kroelerig. Gaat aan mijn kant van het bed liggen om het vast op te warmen. Vult mijn glaasje water voor mijn Vitaal Zwanger pil ;)

Niets wat ik aan hem vraag is hem teveel.
    En ik vergeet vast tig dingen omdat ik verwend ben ;)

Hij is mijn held!

7. Minimuisje

Minimuisje VIP lid

8 jul 2006
    8.361
    0
    0
    Zuid - Limboland
    Weer zoveel herkenbare punten :) De wekker 10 keer laten aflopen voordat hij es eindelijk opstaat! En dat eten wat sommige getypt hebben! Hier ook zovaak dat hij niks verzint, dus ik weer wat verzin en dan krijg te horen, alweer of daar heb ik geen zin in als ik net terug ben van de winkel dan... Pfff...

Nu zouden we eigenlijk de mannen van ons eens moeten vragen een lijstje te maken van punten waar hun zich aan ergeren :) Kijken wat daaruit komt!

8. knorretje21

knorretje21 VIP lid

1 jan 2008
    5.805
    0
    0
    zo heb er 1 aangemaakt voor de mannen;) ben benieuwd verder..

9. ikke1981

ikke1981 VIP lid

14 apr 2006
    13.689
    0
    0
    Den Haag
    allemaal te herkenbaar gewoon

Maar erger me toch het meeste als ik wat vraag dat zijn antw dan is, ja straks, dan gooi ik er gelijk erachter aan, ja zometeen straks, dalijk, zo enz enz

10. het eeeuwige voetbal...

11. Monica87

Monica87 Lid

7 jan 2008
    62
    0
    0
    moeder
    soest
    ben jijzelf hollandse en je vriend turks?

12. Freesia

Freesia Fanatiek lid

5 jul 2007
    4.101
    0
    36
    Filiaalleidster Drogisterij
    Kloosterzande
    Wat ik nog vergat:...
    Op elke vraag die ik stel geeft hij als antwoord: Gaat wel....
    Of: Valt wel mee...
    Nooit eens gewoon ja of nee, gek word ik ervan!

En hij vraagt altijd eerst waar iets ligt, voordat hij even zelf kijkt.
    Die zag ik hier ook al vaak voorbij komen ;)

13. Fleur1

Fleur1 VIP lid

14 apr 2006
    5.068
    0
    36
    haha ja is heel herkenbaar.
    Waar ik me ook aan erger dat de doche mat vaak kletsneat is dan kom je met je half slapende kop in de doch sta je precies op een natte doche mat.

heb je je staan uit sloven in de keueken zet je het op tafel en wat zeggen mannen dan JA MAAR MIJN MOEDER DEED HET ALTIJD ZO

14. dayenne

dayenne VIP lid

14 aug 2007
    7.564
    0
    0
    Thuismama
    op 'n roze wolk!
    Oke :)

15. prinses

prinses VIP lid

20 mei 2006
    18.334
    1
    36
    AAAAaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaah, dat hij zijn neus snuit zonder zakdoek! Gadver, de gadver! Hij deed het net, dus ik irriteer me dooooooooooood! :evil: :evil: :evil:

16. knorretje21

knorretje21 VIP lid

1 jan 2008
    5.805
    0
    0
    haha nee hoe doet hij eht dan? toch niet in zijn hand;) haha dan zal ik me ook irriteren;) haha.. :D

17. Mieke8

Mieke8 VIP lid

9 nov 2006
    14.188
    0
    0
    Noord-Holland
    Ik heb er ook een paar!

Zit ik een heel verhaal te houden, heeft ie niet geluisterd, grrrrrrr :x

Hij vraagt iedere dag... wat eten we vandaag :confused:

Na zijn toilet maken in de badkamer is de hele wastafel zeik nat.

Doet nooit de dop weer op de bus scheerschuim.

Loopt straal langs iets wat mee naar boven moet en klaar ligt.

Als hij een avond met vrienden op stap is geweest en behoorlijk door gezakt is, dan ligt hij altijd heel schuin in bed, hierdoor heb ik weinig ruimte en kan ik niet slapen.
    Maar ja schuif een lamme vent maar eens naar zijn eigen kant :(

En idd ook de wekker. Die zet ik altijd, want meneer slaapt er letterlijk door heen.
    Maar goed, dan wek ik hem en draaid hij zich nog even lekker om met het gevold dat ik nog een half uur tot soms een uur de wekker steeds uit moet drukken.
    Hier kan ik echt heel neidig om worden omdat ik daarna gewoon niet meer kan slapen en ik er meestal nog niet uit hoef.

Bij het inschenken van de koffie knoeit hij altijd!
    Maar de druppels of kringen even afnemen ho maar!

Overal liggen/hangt gedragen kleding!

Wassen doet hij pas wanneer de wasmand echt overloopt en dan nog eigenlijk niet.
    En als hij dan een wasje doet, vergeet hij dat het klaar is om opgehangen te worden.
    Als het dan hangt dan vergeet hij weer dat het hangt en ondertussen wel droog is.

Sokken binnenste buiten in de was gooien!

Oja en soms ook zeuren dat iets gekrompen is, doe het dan zelf!

Zo en vast nog wel veel meer, maar denk dat ik dan een hele pagina hier nodig heb ;)
    Verder hou ik wel van hem en is ie soms best lief!

18. busster

busster Fanatiek lid

6 dec 2007
    1.462
    0
    0
    touringcarchauffeur
    zoetermeer
    haha ik heb al een heleboel hele bekende irritaties gelezen.

Waar ik me aan irriteer.
    * altijd eerst een sigaretje ( voor en na alles wat hij doet)
    * hij doet niks in het huishouden vanzelf moet het hem altijd vragen (oke dan doet hij het maar ja jullie snappen wat ik bedoel )
    * Ik moet altijd zijn teen nagels knippen anders groeien ze in ( hoe deed hij dat dan toen hij nog niks met mij had )
    * Hij gebruikt de snoos knop van de wekker 5 keer achter elkaar ( sta toch eens gewoon op als dat ding gaat )
    * Als hij tv kijkt kan ik tegen hem praten maar hij hoord me toch niet ( of doet net alsof )
    * ALs we gaan winkelen wil hij nooit spontaan ergens een broodje eten ( moet ik eigenlijk 2 weken van te voren zeggen zodat hij er over na kan denken of het eventueel in de mogelijkheden kan worden ingepast)

19. crisje

crisje Fanatiek lid

5 aug 2006
    2.974
    1
    0
    brabant
    Ik heb een tip voor als de as niet IN de wasmand komt.. Heeft bij de mijne goed geholpen.
    Ik heb gezegd dat ik alleen was wat er IN de mand ligt en niet ernaast.
    En dat ook doen dan he...gevolg is dat manlief op een dag geen sokken/ondergoed/shirtjes etc. meer heeft.
    Dit dan net zo lang volhouden tot hij t geleerd heeft.
    En met sokken enzo wat binnenstebuiten in de wasmand beland kun je toch ook gewoon zo wassen? En ook daarna gewoon zo opruimen..
    Dan kan manlief t zelf goed doen alstie ze aantrekt.
    En denkt die daar niet aan dan is dat jammer voor hem, hij loopt voor l*l en niet jij.

20. Lievelief

Lievelief Bekend lid

2 nov 2007
    686
    1
    0
    Hmm.. ik erger me vooral als we in de aldi lopen en meneer steeds (heel hard) zegt:
    LIEVERD, DIT IS ECHT HEEL GOEDKOOP!

En het wasmachine probleem.. Meneer denkt dat net gewassen was zelf uit de wasmachine stapt, zichzelf op kan vouwen en in de kast kan legt..

Deel Deze Pagina