wanneer ergeren we ons aan onze man

Discussie in 'De lounge' gestart door prismeis, 3 jan 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. judithteresa

judithteresa Bekend lid

2 jul 2006
    506
    0
    0
    journaliste/fotografe/webdesigner/model
    Fuerteventura-Canarische Eilanden
    hihi zoals nu lekker samen op de bank, zegt hij lief lekker he schatje zo een hele dag niks doen...

heb ik al schoongemaakt, boodschappen gedaan, naar de speeltuin geweest, ontbijt en lunch gemaakt, en een artikel afgeschreven...

idd lekker zo een dagje niks doen! hahaha

2. dayenne

dayenne VIP lid

14 aug 2007
    7.564
    0
    0
    Thuismama
    op 'n roze wolk!
    Hahaha :)

3. Anabella

Anabella Fanatiek lid

2 feb 2006
    2.742
    1
    0
    Jaaa! O verschrikkelijk vind ik dat! :x :x :x

4. Kleine

Kleine Actief lid

17 dec 2007
    194
    0
    0
    ik erger aan me vriend als ie ziet dat ik met een hele grote boodschappen tas binnen kom en dat ie niet ff helpt uitpakken !

das eigenlijk het enigste

ojah en ik erger me eraan als ie cagerijnig is want dan gaat ie het op mij af reageren :p

5. loesie22

loesie22 Fanatiek lid

29 jul 2007
    3.228
    0
    0
    verstandelijk gehandicapten
    ik heb me vreselijk geergerd tijdens de bevalling...
    mannetje krijgt een warme maaltijd in het ziekenhuis met vis en vieze stinksaus( ik was kotsmisselijk!). eerst vraagt ie terwijl ik met een kotsbakkie zit of ik wat wil...
    en vervolgens krijg ik een wee, en zit ie met zijn stinkbekkie recht in mijn gezicht te puffen....BLEH...

begon spontaan te kotsen....

was wel een lief gebaar natuurlijk....maar op dat moment vond ik het vreselijk...

6. Mikki77

Mikki77 VIP lid

17 nov 2007
    5.698
    0
    36
    Noord-Holland
    whahaha :)
    nou ja, hij pufte tenminste wel met je mee :)

7. streepjes

streepjes Fanatiek lid

2 apr 2007
    1.155
    0
    0
    Mijn vriend zat net achter de xbox assasins creed te spelen en ik zei: Je moet je vlug verstoppen anders pakken ze je!

Zegt ie tegen me: Ja ehhh bemoei je er niet mee man!

PEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEP! dat was een fout antwoord..

8. crisje

crisje Fanatiek lid

5 aug 2006
    2.974
    1
    0
    brabant
    Dat is de reden dat ze hier in het ziekenhuis geen warme maaltijd geven. De mannen kunnen ook gewoon een boterham krijgen.

streepjes
    erg he, die gamers, hier wordt ook veel gespeeld (voornamelijk door de oudste zoon)
    Ik zie dat je bijna bent uitgerekend, dat ie nog maar geniet van zijn games, daar zal die binnenkort geen tijd meer voor hebben. :)

9. nienke70

nienke70 Fanatiek lid

16 aug 2006
    1.149
    0
    36
    heb er ook nog eentje gevonden, die regelmatig voorkomt en een bron van ergenis is :evil: :evil:

als ik naar een andere zender wil zappen vraag ik eerst netjes aan manlief of ie het programma wat op staat wil zien of dat ik naar een ander net kan zappen.

zelf mag ik graag medische programma's of animal planet kijken en mijn mannetje is daar niet zo geïnterreseerd in, dus als zoiets op staat zegt ie regelmatig "is er niks anders?" om vervolgens zonder mijn antwoord af te wachten de afstandsbediening te pakken en verder te gaan zappen en uiteindelijk bij het stomvervelende mtv of tmf te eindigen, concluderend dat er niks anders is. :confused: :confused:

vaak is ie dan nog wel genegen om hem terug te zetten op de zender waar ik aan het kijken was, met de toevoeging, nou, je heb mazzel er is niks anders :x maar heb dan wel een stukje gemist van het programma wat ik zat te kijken.

ik ben dus zo'n "gelukkige huisvrouw" die het prototype in huis heeft van "het zit op de bank en het zapt" :rolleyes: :rolleyes:

10. QueenBee

QueenBee VIP lid

9 dec 2005
    11.098
    0
    0
    Momenteel in between jobs..
    Er gaat niets boven
    Er zijn niet veel dingen waar ik me aan erger aan mijn kereltje. Eén grote bron van ergernis is wel dat hij nooit, maar dan ook nooit, het wc-papier zal vervangen als dit op is. Hij gebruikt dan gewoon nieuw papier wat nog op de rollenhouder zit....

11. Tigger84

Tigger84 Lid

5 okt 2007
    92
    0
    0
    Eindhoven
    Oei, wat zijn veel dingen hier herkenbaar...

Mijn ergenissen zijn:
    - Lief kan niet tegen zijn verlies, als hij dan een voetbalspelletje (die hij trouwens allemaal moet hebben, ook al is elk FIFA spel precies hetzelfde) doet, begint hij altijd te vloeken en te schreeuwen zodra een tegenstander een doelpunt maakt. En echt oorverdovend hard.
    - Als ik 's avonds meedeel dat ik doodop ben en naar bed ga, zegt hij vaak dat dat niet gezellig is, want hij is nog lang niet moe. Dat vind ik ook niet zo gek als hij elke dag 2 uur later op kan staan dan ik. En als hij dan ook eens een keer om 7 uur moet opstaan, dan is hij 's avonds zóóó moe, dat houdt hij nooit vol...
    - Zijn werkkleding ligt elke avond op de vloer precies voor de deur en als ik dan 's ochtends opsta en in het donker (om hem niet wakker te maken) naar de badkamer ga, struikel ik er altijd over.

Verder is het een schat die een heleboel in het huishouden doet en vast ook wel kleine ergenissen over mij heeft

12. Line

Line Fanatiek lid

7 jan 2007
    2.694
    266
    83
    Leuk topic :D
    Ik moest wel even goed nadenken, maar dit zijn de ergernissen:

- Naar mij luisteren én tegelijkertijd tvkijken. Hij zegt dat ie dat kan :rolleyes:
    - Sokken die overal door de slaapkamer heen liggen.
    - Wel 5x dezelfde voetbalwedstrijd kunnen bekijken..pff [-(

13. dayenne

dayenne VIP lid

14 aug 2007
    7.564
    0
    0
    Thuismama
    op 'n roze wolk!
    Hahaha je bent een man neem ik aan?

Leuk dat je hier bent, welkom! :D

14. mark en maria

mark en maria Fanatiek lid

5 mei 2006
    1.125
    0
    0
    noord holland
    ik moest wel nadenken bij waar ik me aan erger

1 hij luisterd niet naar wat ik zeg als hij zijn gelijk wenst te krijgen hiihi
    2 motor series op discovery die laat komen maar hij wil ze graag zien
    kan geen knopen door hakken wil heel veel maar als puntje bij paaltje komt trekt hij zich snel terug
    erg vervelend

verder is het een echte super schat
    ruimt de was op
    vuile was in de wasmand zelfs nog gescheiden hihi jaja
    als het wc papier op is hij vervangt het

gr maria

dus eigenlijk mag ik nog niet klagen

15. eliesja

eliesja VIP lid

3 okt 2005
    8.226
    0
    0
    @t Home
    zo das herkenbaar, maar dan zit mijn man met zijn neus in de computer en zit ik iets medisch te kijken en vanuit de achterkamer roept hij dan, kan hij niet op wat anders, ja hallo zeg, hij zit niet eens te kijken! grrr

16. eliesja

eliesja VIP lid

3 okt 2005
    8.226
    0
    0
    @t Home
    maar verder is het een schatje heur... ;)

17. Dretjuh

Dretjuh VIP lid

12 okt 2007
    8.240
    85
    48
    Vrouw
    Visagiste voor MAC Cosmetics, eigenaresse webshop
    Brabo in België
    Mijn hubbie zit iets te veel achter de XBOX naar mijn zin hoor...
    Gisteren kwamen we thuis had gewerkt tot 10 uur en kroop zonder wat te zeggen meteen achter de tv om te xboxen
    HALLO BEN DR OOK NOG *zwaait*

Verder doe ik er elke ochtend ruim een half uur over om hem zijn bed uit te krijgen zelfs als ik nog super moe ben..
    Uiteraard moet ik er wel meteen uit want zijn zoon heeft een handdoek nodig en moet eten hebben etc...

Verder is het een super schat! En heb ik niet veel meer om me aan te ergeren

Deel Deze Pagina