Hallo meiden, Geen idee of hier meiden rondhangen die uit voormalig Jugoslavië komen, maar ik probeer het gewoon even... ik heb eindelijk na honderd jaar een geluidskaart in mijn computer en wil wat Jugoslavische muziek downloaden. Nou kom ik zelf maar tot twee nummers. (molitva en dobro jutro moja voljena) en het contact met mijn schoonfamilie is momenteel te slecht om ze op te bellen om wat goede titels te noemen. Kennen jullie nog wat goed muziek daarvandaan? Alvast bedankt!
http://radio-joegoslavie.allepaginas.nl/ Weet niet of je hier iets aan heb? daar staat veel over de muziek op miss. ook over de artiesten
Ik ben zelf half Joegoslavisch en heb best heel veel cd's met muziek. Misschien kan ik wat kopieren voor je en opsturen als je dat wilt. Pb me anders maar. Liefs Ivana Ps Enja wat artiesten zijn bv Aca Lukas Ceca Lepa Brena Crvena Jabuka Hari Mata Hari En nog veel meer!
Meiden, bedankt voor de reacties Ivana je hebt PB. Kalush, ik kom er zelf niet vandaan, mijn man komt uit Beograd (Servië). Groetjes!
Sorry voor mijn wat late reactie maar had effe geen internet. @Zena ik heb gen pb van je gehad dus misschien is er wat fout gegaan. Mijn moeder komt ook uit de buurt (klein dorpje) van Beograd. Ga er in juni weer heen en heb er veel zin in. @Kalush waar komt jou man vandaan?
Ze komt uit Baranda en dit valt onder de gemeente Opovo. Het is in de richting van Pancevo. Grappig zeg zal straks wel even aan mijn moeder vragen of ze het kent!