Zo zijdelings hoor ik wel eens wat over dit forum (lees elke dag...) Blij dat ik ook eens weerwoord kan geven. Haar 'mindere' punten zijn: Ze pruilt soms om haar zin te krijgen Ze laat (net als ik) haar rommel overal slingeren, wordt nog lachen als er toch nog eens kinderen van komen. Soms kan ze erg lui zijn, in de zin dat ze ergens niet heen wil fietsen maar de bus of de auto wil pakken. Gelukkig heeft ze een hoop pluspunten Groetjes, De vriend van Marieke
nou vooruit dan maar, * zeggen dat ik mijn spullen laat liggen, terwijl zij haar spullen ook laat liggen * elke dag een gehele nieuwe outfit aantrekken (ondergoed is normaal uiteraard) * vaak lelijk kijken wanneer ik eerlijk mijn mening geef over gekochte nieuwe kleren * altijd alles met de auto doen, zelfs naar de hoek van de straat zou nog met de auto zijn * veels te vaak haar kleuren voor de rest ben ik blij met mijn moppie zei doet in principe meer dan mij en dat waardeer ik heel erg
Ik heb mn vriendh et ook even gevraagd, best goed voor je zelfreflectie zo'n topic... ik lees al die dingen en dan denk ik: oja, dat doe ik ook wel... Maar zijn antwoorden zijn: - dat ik mezelf soms te dik vind (en dat ik vanaf gister weer aan de SB ben), hij vindt me mooi zoals ik ben (die lieverd) - dat ik heel eigenwijs ben, niet snel toegeef (klopt ) En verder ergert hij zich niet aan mij, we hebben het fijn zo vindt hij en dat vind ik natuurlijk ook! Er zijn ook wel puntjes waar ik me aan erger maar dat is een ander topic
meneer tweeling zegt: dat ie de tv nooit kan volgen omdat ik altijd enthousiast aan het kletsen ben Dat ik te veel hier rondzwerf geintje hem nooit kroel geen sex krijg tweeling vrouw: hahaha wat een klets, meer laat ik em niet verzinnen haha
hoor hier dat: - ik rommelig ben - altijd mijn zin moet hebben - altijd gelijk moet hebben en altijd alles moet opzoeken op wikipedia om mijn gelijk te halen - emotioneel word en moet huilen om de stomste dingen - kleding op de vloer in de badkamer laat slingeren
Wat meneer p zei... *Dat ik hem vraag onder z'n spelletje call of duty op de xbox waaraan hij zich kan ergeren bij mij.... Hmmm rest volgt nog.... denk ik
Nou.. deze hier hoefde niet lang na te denken Er kwam direct uit: Nou bijvoorbeeld die keer dat we al te laat waren, eindelijk in de auto zaten (ik had een half uur voordat we weg gingen gevraagd of je je niet moest gaan opfrissen, opmaken.. nee dat hoefde nog niet) 2 minuten voor vertrek moest jij dus nog een half uur bezig met vanalles, we dus eindelijk de straat uit reden (30 minuten te laat!) en jij bedacht dat je bril nog boven op het nacht kastje lag.. En dat je zonder die bril écht de wedstrijd niet kon zien vanaf de tribune.. Dus ik reed terug (we waren al laat..) en vervolgens vraag je óók nog of IK die bril van boven uit huis wil halen omdat het regent! (En dit ook nog serieus menen he..) .. Ooooja en ook dat jij als we thuis zijn niet even uit de auto wilt stappen om de poort open te doen zodat ik in 1x door kan rijden, zo frustrerend Verder vind ie me wel heel lief zegt ie er snel achteraan, gelukkig maar!
nou k heb het even gevraagt, kreeg eerst een vragenvuur waar ik zijn antwoorden voor nodig had blabla maar naar 10 min: dat ik hem gelijk roep als ik iets niet kan vinden zonder dat ik eerst zelf goed gekeken heb (lekker makkelijk toch?) en dat ik hem te weinig..... vul zelf maar in zucht
*De mijne vindt het minder grappig dat ik altijd een bende maak van de keuken en dat ik niet gelijk borden enzo in de vaatwasser zet. *Ik laat rommel slingeren. *Ik ben nogal emotioneel *Heb af en toe te lange tenen (is maar één keer in de maand hoor ) *Mijn scheetjes vindt hij niet zo heel leuk (hij kan er zelf ook wat van!) *Mijn eeuwige gebel met vriendin *Dit geforum... Moet ik doorgaan? Ik begin me een beetje te ergeren aan mezelf!
het valt me inderdaad op dat mannen minder ergenissen hebben als wij vrouwen. onze waslijst is 3x groter als wat mannen verzinnen, of zou dat alleen maar zijn om de lieve vrede in huis te bewaren dat ze maar zo weinig mogelijk opnoemen en stiekum nog veel meer zouden willen zeggen mijn mannetje somt deze waslijst op: als hij thuiskomt van zijn werk wil hij het liefst ff een uurtje rust om z'n kop (zijn woorden) en ik begin meteen 5 kwartier in een uur te lullen om de dingen van de dag door te nemen. honderd keer vragen of er iets is als ie een beetje stil is, terwijl hij gewoon rust om z'n kop wil als er een klusje gedaan moet worden dat ik dan meteen verwacht dat ie opspringt en het klusje ook meteen klaart :-s :-s (moet je opletten hoe snel ie opspringt als het om het kluswerk in de slaapkamer gaat ) maar verder als ik eens wat vaker m'n kwebbel zou houden ben ik de liefste vrouw op de wereld
Ik moet erg lachen om de antwoorden en ze komen me ook best bekend voor... Ik denk dat mijn man zou roepen dat ik teveel zeur en hem altijd lastig val met klusjes die (ja Nienke70, hier ook!) direct moeten worden gedaan. Maar ja weet je, dat komt omdat hij zo vergeetachtig is. Als hij zegt: ik doe het morgen, dan moet ik hem er vervolgens nog 20x aan herinneren dat hij dat beloofd heeft.. Dus hij heeft het aan zichzelf te danken, haha! Ik gok erop dat het zeuren en de klusjes de belangrijkste punten zijn...
hoi hoi ik heb me blauw gelachen om dit topic hahaha nou ik heb mijn mannetje het net ook gevraagd en hij zei oooo nou daar moet ik eens even heeel serieus over na gaan denken wil natuurlijk niets vergeten dus het antwoord komt eraan denk ik groetjes nathalie
voor ik ongesteld word kan ik vreselijk zeuren en ik vergeet altijd de deuren goed dicht te doen, dat laatste vind hij het ergste 8)
Nou, ik heb mijn vriend ook gevraagd of hij zijn lijstje wil opsommen Hij komt zo met de antwoorden... Ik ben benieuwd!
Nou ik erger me eigenlijk bijna niet Soms denk ik wel eens. die rotzooi kan ook wachten tot morgen, maar jah dat zijn vrouwen. die van de wc rol jah daar kan ik inkomen, ben je nummertje 2 aan het doen en moet je de deur opensliggeren : hey lekker ding! moet ik het zelf komen halen of kom je het brengen nee grapje. ik heb verder eigenlijk niets. mensen die te vaak hun dag niet hebben kan ik niet tegen.
Aaaahw, wat is het toch een schatje he.... (hij heeft zich voor de makkelijkheid maar even zelf aangemeld. Lalleman is dus mijn vriend )