Hier komt hij dan, mijn (voor zover ik weet) enige ergernis. Hij is wel heeeeeel erg: Geen antwoord geven, zelfs niet laten blijken dat ze me gehoord heeft. Het ergste is nog dat mijn dochtertjes precies hetzelfde doen. Groetjes, Didier
Toch nog een gevonden: Elke ochtend (vóór het opstaan) en elke avond (Ná het naar bed gaan om te slapen) teletekst aanzetten om te kijken wat het nieuws is :x Groetjes, Didier
Of nog erger, het journaal (3 stuks: Nederland, rtl4 én Noord-Holland!!!)! Dat maakt ook nog eens geluid, zodat ik het wel móet volgen...
mijn vriend ergert zich, als ik alles wil uitpraten... en als ik tv kijk...wip ik op en neer met mijn benen haha soms dan he... groetjes pris
Ik heb het niet aan mijn mannetje gevraagd maar weet al wat hij gaat zeggen: * ik geef teveel geld uit aan kleding en andere (volgens hem) onzin; * ik zeur teveel (dat hij moet meehelpen in de huishouding etc.)
nou waar hij zich aan mij erger: - ik zeur zo veel - dat ongestelde gedoe kunnen we nooit sexen. alsof ik 't hele jaar door ongesteld ben - ik laat hem nooit uitrusten op de bank na zijn werk(begint meteen te tetten) - smeert nooit een x zijn brood voor de volgende dag(werk)vind ik niks aan) - haalt nooit veel blikjes/flessen cola(hij moet echt afkicken vind ik) - zit te vaak achter de computer(deze site) - ik wil nooit wat voor hem doen(.......) dat ene waar mannen zo blij van worden) - als we dvdtje gaan kijken wil ik altijd romantische,comedy en nooit actie(niet altijd al dat geweld) Maar je bent verder een hele lieve mama en vrouw hoor ik ben echt wijs met je(zegt hij) hahaha
Hihi, precies dezelfde reactie als ik had En trouwens, jouw ergernissen heb ik ook nog niet gelezen, dus waarom je het over ZE hebt... Groetjes, Didier
oooohhh niet getrouwd...maar ook geen vriendin dan? maar dan nog...ookal heb je geen vrouw..of vriendin .... de vrouw in het algemeen dan,,. je weet vast wel iets.... want vrouwen zijn ook niet volmaakt haaha groetjes pris
Ik weet dat mijn manlief zich aan mij ergert als ik mn schoenen niet opruim (hij doet t ook niet!), als ik zeur dat ik te dik ben, in mn drukke (pest)buien moet hij t altijd ontgelden, als hij vraagt: wat is er en ik zeg: niks. Als ik ga nephuilen. En nog veel meer, maar meestal houdt hij wijselijk stil anders issie bang dat ik weer ga nephuilen
ooohkey dan GZx...nou dat is mooi om te horen hhaha helemaal dat je het over schoenen tic hebt...want die heb ik namelijk helemaal niet..ik hou niet zo van schoenen kopen,,af en toe paar goede schoen of laarsjes verder niets... groetjes pris