Wanneer erop uit gaan met je kindje?

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door Djingo, 22 nov 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Kaden

Kaden Actief lid

13 dec 2011
    441
    0
    0
    Wij zijn op dag 3 naar de opa en oma van mijn vriend geweest (2 adressen) en vanaf die dag zijn we wel iedere dag ergens geweest. Soms alleen wandelen, op andere dagen met andere moeders koffie drinken en soms een klein rondje naar de supermarkt. Binnenzitten hou ik niet zo van :p

Meer dan 1 ding op een dag gaat alleen bijna niet, dan is het 's avonds huilen geblazen en is ze veel te moe. 'Vroeger' sliep ze nog wel in de kinderwagen, maar nu bijna nooit meer. Veel te nieuwsgierig! :D

2. Dexie

Dexie Actief lid

9 nov 2012
    139
    0
    0
    Na 1 week maar niet zo heel lang ik moest ook nog herstellen. Baby's mogen naar buiten als ze weer op hun geboortegewicht zitten. Wij hebben een wandelingetje gemaakt en zijn wat weten drinken in de stad, hij sliep gewoon lekker door in de kinderwagen.

3. blauwespeen

blauwespeen Fanatiek lid

20 mei 2012
    2.133
    0
    0
    NULL
    Gelderland
    Wat snel iedereen zeg!

Hier de vuilnis in de kraamweek wel eens wegebracht. Is ongeveer 200 meter lopen heen en 200 meter terug. Maar verder dan dat kwam ik ook echt niet.
    Iedereen kwam wel bij mij wie ik wilde spreken.

Me kleintje was pas met 5 weken weer op geboorte gewicht. Dus wij hebben ons niet aan de regel gehouden dat hij pas naar buiten mocht als hij op gewicht was. (ik wist niet dat dat eigenlijk "hoorde").
    Na een week of twee een keertje bij me ouders geweest. 10 min met de auto. Daarna wel elke dag lekker met de kinderwagen er op uit. Heerlijk even buiten zijn.

Ik had wel een winterkindje. En wel een goed herstel.

4. citta

citta Fanatiek lid

10 nov 2007
    1.023
    0
    0
    [url=http://www.zwangerschapspagina.nl][img]http:/
    rotterdam
    Met Onze allebeide dochters
    ben ik op de 6e dag toen kregen ze de hielprikje smorgens en smiddags liep ik te shoppen in de stad

en toen onze jongste dochter 4 weken oud was zijn we met ze 4e naar diergaarde blijdorp geweest
    ook daar werd ik aangesproken door vreemde dames, als ze aan mij vroege hoe oud de kleine was ,dan zei ik ook 4 weken mevrouw
    zo zeiden ze dan knap dat u dan de hele dag aan de wandel bent hier in blijdorp
    ik voel me goed hoor mevrouw waarom binnen zitten ,
    sorry ik keek ze ook allemaal vreemd aan

5. Koon

Koon Niet meer actief

Ons kindje was ook niet op het geboortegewicht hoor, ook pas een paar weken later. Dat hoeft ook niet perse volgens mij. Als ze maar wel zichzelf goed warm kunnen houden en alweer aan het aankomen zijn?!

6. Tara84

Tara84 Fanatiek lid

10 apr 2011
    3.878
    0
    36
    Ik denk dat we na 10 dagen voor het eerst een rondje zijn gaan wandelen. Daarvoor voelde ik me nog niet goed genoeg. Langzaamaan steeds wat langer weg geweest, een keer meegenomen naar opa en oma, vriendinnen en naar de winkel. Op het begin wel altijd in de draagdoek, lekker veilig tegen mama aan.

7. oxbow

oxbow Niet meer actief

De eerste met 10 dagen, de tweede met 8 dagen even naar de winkel gewandeld, maar dat heb ik bij de andere 2 niet zo snel meer gedaan, want dat viel tegen.
    De kleine dame sliep wel, maar een dwarse peuter in ombinatie van net bevallen en dan lang moeten wachten voordat meneer besloot door te lopen is mij toen niet zo goed bevallen.

Bij de derde liep ik met 4 dagen al buiten, maar dat was maar een klein stukje omdat ik even naar het wielrennen in de straat wilde kijken en het was heel erg mooi weer.

Bij de vierde was de eerste keer buiten dat ze 7 dagen oud was en dat was naar het ziekenhuis voor onderzoek.

Deel Deze Pagina