Hey meiden, de titel zegt het al 'kijkoperatie' Ben er zo bang voor pfff Iemand er ervaring mee? Vandaag telefoontje gehad Dat ik volgende week vrijdag 1maart binnen moet' Grtjes sarah!
Dan kun je alvast ontspannen! Ik heb er twee gehad en vond het echt peanuts. Enige waar ik last van had was de narcose. Heb veel overgegeven op de verkoeverkamer. Geen pijn gehad ook. Na de eerste was ik na een week weer aan het werk. Na de tweede ben ik iets langer thuis geweest aangezien het een therapeutische laparoscopie was (ipv een diagnostische) en ze mn eileiders en verklevingen verwijderd hebben. Is iets grotere ingreep. Maar ook daarvan weinig pijn gehad. Wel errug moe geweest een hele tijd. Sterkte!! Komt goed hoor!!!
ik neem de pijn er graag bij' maar het is eerder bang zijn Voor slecht nieuws Ik ben soms een watje & zeker als ik in mijn emotionele bui"tje zit
Sorry, voor het gemak even vergeten... Nu scheelt het misschien dat ze bij mij al duidelijk aanwijzingen hadden dat er iets niet goed zat. Was al voorbereid (en soort van verontwaardigd achteraf dat ze niet gelijk die eileiders en verklevingen hadden verwijderd). Bekijk het positief: jij krijgt je hsg onder narcose! Die van mij had ik al eerder gehad en dat vond ik echt een hel!!! Dat blijft je bespaard. Zonder dollen: hoop dat je er goed doorheen komt. Enne, ook slecht nieuws kan goed nieuws zijn: stel je eileiders zijn niet goed. Dan kun je gericht beginnen met een andere behandeling zonder nog extra tijd te verdoen met clomid ed.
Sarah, hier zelfde schuitje. Mijn eileiders zijn zoals de gyn op de rontgenfoto na de hsg heeft gezien, helemaal dicht. Aan allebei de kanten, pfff Voor de zekerheid krijg ik dus ook een kijkoperatie. Heb donderdag afspraak met de anesthesist en vind het allemaal zo spannend... Veel succes, hoop dat je er niet teveel last van krijg, zowel lichamelijk als emotioneel.. Ik vind het zelf wel fijn, dat ze eigenlijk al hebben gezegd dat het er niet goed uitziet, Dat maakt de klap straks iets minder hard, en kunnen we meteen met de IVF beginnen. Eindelijk van die rot clomid af!!
mss ligt de fout ook bij de gyno? hij zegt ons maar steeds dat er met beiden niets aan de hand is Hij maakt ons gewoon te zenuwachtig tuurlijk weten we ondertussen al dat We er moeite voor moeten doen' Maar steeds met de antwoorden van: Binnen de 4maanden zijn jullie zeker zwanger(dat had hij dus op de dagelijkse injecties behandeling die ik volgende maand moet doen' Snap er echt geen bal meer van Oja vorige controle zei hij nog dat ik de 2maanden clomid/pregnyl moest uitnemen ben nu in de 4de maand & zou er dan nog 2moeten doen hij veranderd gwn steeds van gedachten , wat mij natuurlijk alltijd irriteerd met gevolg tot depressie maar ik kan toch ook niet zomaar opgeven' Enigste waar ik voor vecht...is dat beetje geluk
Ik heb een hsg paar jawr geleden gehad en afgelopen aug een kijk operatie. Narcose vond ik heerlijk Daarna wel aantal dagen beetje pijn gehad met zitten en opstaan. Zou het zo overdoen als het moest, achteraf viel het allemaal mee. Succes alvast!
Het valt echt heel erg mee!! Ik was heel bang dat ik ziek zou worden van de narcose en ben echt panisch voor overgeven!! Dus kreeg ik een extra middeltje tegen de misselijkheid. En nergens last van gehad! Enige wat een beetje vervelend was, is het gas. Ik heb een paar dagen last gehad van mijn schouder door het gas en met ademhalen soms ook. Ik bleek endometriose te hebben, maar gelukkig snel zwanger geworden na de operatie! Na de kijkoperatie ben je 6 maanden extra vruchtbaar (door het doorspuiten van je eileiders!) Heel veel succes!!
Hoi, De kijkoperatie was voor mij ook geen enkel probleem! Ze hebben tijdens de kijkoperatie mijn baarmoeder mond opengesneden, want die scheen dicht te zitten door litteken weefsel . Zelfs daar heb ik weinig tot geen last van gehad. Komt goed! Succes!
Dankjewel meiden voor jullie reactie's Wat word het spannend!! & de 1sté zal er snel aankomen!! Meiden wat hebben jullie trouwens gedaan ivb over je kleding? hebben jullie toch maar een zakje gemaakt voor het geval dat je moest blijven? heb sinds mijn laatste operatie echt een trauma ervan overgehouden haha Had totaal niets bij & moest met spoed geopereerd worden aan mijn gal Met een totale fiasco dat ik 2dagen later nog in mijn jeansbroek lag (manlief wist niet eens waar mijn kleren lagen na 100x Uitgelegd te hebben)