wanneer eten jullie?

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door janna76, 23 apr 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Linda86

Linda86 VIP lid

Milan eet altijd tegelijk met ons, tijden verschillen nog wel eens (ligt eraan hoe laat mijn vriend thuis is van z'n werk). Ik heb een tijdje geprobeerd Milan eerst z'n eten te geven (zodat 't op een vast tijdstip kon), maar meneer werd dan echt boos als wij daarna gingen eten en hij niks kreeg. Dan kwam 't er op neer dat hij 2 keer at (1 keer zelf en 1 keer met ons mee), dus daar zijn we maar weer mee op gehouden.

2. melloncollie

melloncollie Niet meer actief

Ik vind het eetmoment een rustig moment op de dag waarop ik even kan bijkletsen met mijn vriend, dus Yelena krijgt haar groente meestal rond een uur of 5. Meestal voor wij gaan eten dus. Dan ligt ze even in de box of ze staat met haar wipstoel op de tafel.
    Wij eten rond een uur of 6 en Yelena krijgt dan de fles tussen half 7 en 7 en gaat dan naar bed tot de volgende fles van 11 uur.

Vind dat zelf heel relaxed op deze manier!

3. Cygnet2

Cygnet2 Niet meer actief

Mijn zoontje eet om 18:00 - 18:15 en wij eten (meestal) aansluitend. Hij blijft dan meestal aan tafel en krijgt dan nog wat hapjes van ons (aardappeltje of boontje), erg gezellig. Over een maandje ofzo gaan we gezamelijk eten; we eten dan zo om 18:30. Dat is voor ons op zich wel vroeg maar het mannetje moet natuurlijk wel een beetje op tijd eten.

4. happynienja

happynienja Fanatiek lid

8 aug 2007
    3.178
    0
    0
    Julianadorp
    wel handig dit om vast over na te denken want mijn vriend is meestal pas om 19.15 thuis en gaan we eten en martijn krijgt nu tussen 19 en 20 zijn badje en flesje dus dit loopt vaak helemaal door elkaar heen.
    maar ik zou er toch graag meer grip op krijgen, maar dat komt vanzelf wel goed, het gaat ook al steeds beter en regelmatiger.
    ik hoop dat mijn vriend andere tijden kan krijgen, daar is hij nu mee bezig om dat erdoor te krijgen.
    anders denk ik dat we (martijn en ik) op zijn werkdagen apart eten en als hij thuis is wel samen met z'n 3en.

5. zonnetjes

zonnetjes Fanatiek lid

19 aug 2006
    3.079
    1
    0
    drenthe
    mijn vriend is altijd pas tegen half 7 thuis, ik pas tegen half 6, dus ik geef sophie rond kwart voor 6 haar eten. als mijn vriend thuis is , gaan we allemaal aan tafel en krijgt sophie nog haar toetje en soms nog wat van ons bijv wat gebakken aardappeltjes

6. lovewinnie

lovewinnie VIP lid

13 jan 2007
    16.251
    790
    113
    tilburg
    alica eet al sinds ze zelf eet (11 maanden) gelijk met ons en dat tussen 5 en 6 uur. ze moet maar leren dat ze moet wachten en samen eten is erg gezellig vind ik haha.nvoor die tijd gaf papa haar eten terwijl ik aan het koken was en snoepte ze naderhand nog met ons mee

Deel Deze Pagina