boertje laten

Discussie in 'Voeding' gestart door sdeterink, 8 mrt 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. sdeterink

sdeterink Actief lid

4 apr 2008
    136
    0
    0
    Overijssel
    Hoe laten jullie je baby een boertje laten?
    Ons zoontje heeft sosm een boertje vastzitten en ik heb hem dan recht voor me op schoot zitten en klop hem dan op zijn ruggetje of ik hou hem tegen mijn schouder aan maar het duurt soms erg lang voordat hij een boertje laat. Dus vandaar mijn vraag hoe doen jullie dat?
    gr. Suus

2. Yjc

Yjc Fanatiek lid

18 jan 2008
    1.133
    0
    0
    Tilburg
    ik hield haar altijd tegen mijn schouder aan en klopte dan zachtjes op haar kontje. Maar het kan wel eens even duren voordat een boertje komt.
    Ik weet niet of je flesvoeding geeft maar soms helpt het om tussendoor te stoppen om een keer te laten boeren.

3. 078mama

078mama Niet meer actief

Als het boertje met kloppen niet los komt kan je hem ook even op zijn buik leggen. Vaak laten ze dan ook nog een boer. Dit doe ik tegenwoordig ook altijd.

4. happynienja

happynienja Fanatiek lid

8 aug 2007
    3.178
    0
    0
    Julianadorp
    ik lees even mee, martijn heeft er ook regelmatig moeite mee om te boeren.
    als hij een boer laat gaat het wel hard hihi.

5. Athina

Athina VIP lid

31 okt 2007
    23.843
    3.359
    113
    zwemjuf
    zuid-holland
    Meestal als ik op sta en met haar ging lopen, en dan op haar ruggetje klopte kwam de boer vrij snel (als gewoon kloppen niet hielp)... Wij kozen overignes vrij snel voor de S- fles van difrax, waardoor ze toch wel een stuk minder lucht binnenkreeg.

6. LovelyDK

LovelyDK Niet meer actief

Op zn kontje laten zitten en naar voren laten hangen dat die ''dubbel klapt'' zeg maar..

7. Suuz750

Suuz750 Actief lid

4 dec 2008
    419
    0
    0
    Tegen mijn schouder en kloppen. Als alles goed gaat is hij in 10 minuten uitgeboerd, maar afgelopen nacht heb ik zo'n 3 kwartier gezeten voordat hij alles kwijt was...

8. happynienja

happynienja Fanatiek lid

8 aug 2007
    3.178
    0
    0
    Julianadorp
    de tips werken echt goed, vooral die van op schoot zitten en armpjes omhoog houden.

9. Journey

Journey Fanatiek lid

3 apr 2008
    3.404
    0
    0
    Ik heb ook de S fles van drifaxen idd Tess hoeft bijna niet te boeren had ze overigens toch wel veel moeite mee maar met deze fles heeft ze ook een stk minder last van krampjes.

Deel Deze Pagina