Is dit normaal?

Discussion in 'Baby en dreumes' started by Que, Nov 1, 2011.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Que

Que Niet meer actief

Even een vraagje hoor....

Kleine man van mij doet smorgens na zn flesje altijd nog even slapen. Maar....... Wat doet hij nou de laatste paar weken..... Goh... hoe moet ik dit omschrijven....

Zn hele bed staat hij letterlijk en figuurlijk te verplaatsen.... Je hoort heel duidelijk dat zn bedje van de grond komt en weer terug klapt. Hij heeft een onwijs zwaar bedje.... Hoe hij dit voor elkaar krijgt, mag joost weten, maar hij doet het...

Is dit normaal? We zijn een beetje bang dat hij straks met bed en al om kiept! Maar hij is nog te klein in mijn ogen om naar een grote mensen bed te gaan.

2. guppekop

guppekop VIP lid

Aug 28, 2009
    13,271
    1
    0
    varend op schip
    nou, het lijkt mij niet erg normaal:D Heeft hij dat slaapje nog wel nodig dan?

3. Amethist

Amethist Niet meer actief

Hahahaha, mijn dochter doet het iig niet.... Misschien is het een idee om hem 's morgen wat langer wakker te houden en hem naar bed te doen als hij echt moe is, zodat hij dus niet eerst de hele boel verbouwd, voordat hij gaat slapen.

4. MB1980

MB1980 Actief lid

Jun 6, 2011
    148
    0
    0
    Adviseur bank
    Gelderland
    Hahaha, is hij wel moe dan? Ik weet dat mijn man het vroeger ook deed, om bij zijn speelgoed te komen. Hij verplaatste zich met ledikant en al... Hij wilde dan dus spelen en was dus nog niet toe aan een slaapje.

5. Que

Que Niet meer actief

Hij doet dit smorgens om 5 uur soms ook wel eens.... Nu staat hij ook in bed, terwijl hij aan tafel net met brood eten in zn ogen zat te wrijven en niet wilde eten van moeheid....... Pff gek kind van mij!!!! Ga hem denk maar in een grote mensen bed stoppen dan kan hij zelf doen wat hij wil :D:D:D:D:D:D:D:D:D:D

Maar dit gedrag klopt dus niet helemaal whahahahaha

Share This Page