Auw!

Discussion in 'Zwangerschap' started by Bo20, Jun 8, 2009.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Bo20

Bo20 Fanatiek lid

Jun 8, 2006
    2,696
    0
    0
    HR
    Hoi meiden!

Gisteren er achter gekomen dat ik zwanger ben van onze tweede. Sinds een paar dagen voel ik me al behoorlijk moe en sinds vandaag doen mijn rug en benen zo ontzettend pijn; ik weet gewoon niet meer hoe ik moet gaan zitten.

Wie herkend dit en hoort dit bij een beginnende zwangerschap of is het gewoon iets anders?

2. gezinnetje

gezinnetje Actief lid

Dec 11, 2008
    164
    0
    0
    gelderland
    hai
    De moeheid komt uiterraad van je zwangerschap, Je rug
    tja dat durf ik niet te zeggen.
    Alsnog gefeliciteerd met je zwangerschap, Een beetje rust nemen helpt misschien ook nog wel.
    groetjes gezinnetje

3. caroline16

caroline16 Niet meer actief

misschien een beginnende BI? dat begint meestal bij je onderrug..

4. DvS

DvS Fanatiek lid

Sep 18, 2007
    1,012
    0
    36
    Noord-Brabant!
    Dat hoeft helemaal niet hoor, niet meteen van het ergste uitgaan...
    Ik heb bijna heel de zwangerschap last gehad van mijn rug en geen BI. Moe hoort er ook bij. Probeer wat op je houding te letten en misschien wat rustiger aan.
    Gefeliciteerd!

5. Bo20

Bo20 Fanatiek lid

Jun 8, 2006
    2,696
    0
    0
    HR
    Bekkeninstabiliteit?! Hoe onstaat dit dan? Dat heb ik tijdens mijn eerste zwangerschap niet gehad. Ik ga er natuurlijk niet van uit en zal gewoon wat extra rust nemen!

6. Snoopy82

Snoopy82 Fanatiek lid

Mar 23, 2009
    3,755
    0
    36
    Van BI zou ik ook niet gelijk uitgaan! Het is wel normaal dat je moe bent en last van rug/benen...Heb ik zelf ook gehad in het begin. Ging na een tijdje over maar sinds een maand heb ik nu nog meer last van rug en benen, maar niet last van de moeheid.

Probeer inderdaad op je houding te letten, in bed je benen wat hoger leggen met kussens/warme kruik/warme douche...Deze tips werden mij gegeven door mijn vk en natuurlijk goed rusten!

Gefeliciteerd meid en geniet ervan afgezien van de kwaaltjes :)
    Fijne zwangerschap! -x-

7. sillie78

sillie78 Actief lid

Nov 13, 2008
    392
    0
    0
    maatschappelijk werker
    He BO, volgens mij is het voor BI toch echt nog te vroeg.
    Ik herken jou verhaal wel. Ik kon met de kerstdagen niet eens lopen. Ik leek wel een 80-jarige als ik vooruit strompelde. Ik kon niet recht staan.
    Toen was ik ook ongeveer 6 weken zwanger. Ik was ontzettend bang dat dat niet over ging en ik de hele zwangerschap niks meer kon, maar gelukkig was het na een paar dagen over.
    Misschien komt het door de hormoonveranderingen ofzo.
    Kijk het nog even aan en als het niet over gaat kun je even langs de huisarts.

8. Mamavanjoshua

Mamavanjoshua Actief lid

Mar 3, 2009
    211
    0
    0
    Ik heb het ook gehad in het begin van m,n zwangerschap en bij mij is het vrij snel en vanzelf weer weggegaan.

Gelukkig is het ook niet meer teruggekomen. Het hoeft dus niet iets erg te zijn.

9. Bo20

Bo20 Fanatiek lid

Jun 8, 2006
    2,696
    0
    0
    HR
    Gelukkig, gewoon even afwachten!

Share This Page