Nog even bijkomen van de schrik.

Discussie in 'De lounge' gestart door minniemouse25, 5 nov 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. minniemouse25

minniemouse25 VIP lid

31 okt 2009
    5.712
    68
    48
    Vrouw
    disneyworld
    Wat we net toch hebben meegemaakt.....

De kids zijn een avondje logeren. We liggen heerlijk te slapen. Rond half 4 worden we wakker van een vrouw die heel hard aan het gillen is. Ze roept steeds niet doen en houd op. Ik hoor mijn buurman buiten roepen van: wat is er aan de hand. Dan een andere buurman die naar buiten schreeuwt wat er te doen is. Ik maak t raam open en kijk ook. Mijn buurman staat in zn makkelijke kloffie al buiten. Hubbie wordt ook wakker van het gegil. Ik besluit zonder pardon 112 te bellen. De buurmannen lopen om het rijtje huizen tegenover ons heen en ondertussen nog steeds gegil. Wij zijn nu ook buiten. In pyjama en op slippertjes. Samen met de buurmannen lopen we naar t huis waar t gegil vandaan komt. Bellen aan en bonken op de deur. Er wordt niet open gedaan.

Binnen no time rijdt er keihard een politiewagen de hoek om met een busje erachteraan. 4 agenten springen uit de wagens en rennen op t huis af en een andere agent haalt ineens een grote herdershond uit het busje en loopt ermee naar de achtertuin en het blokje rond. De agenten bellen aan en bonken op de deur. Weer wordt er niet opengedaan. Pas als ze roepen dat ze de voordeur in willen trappen komt de man die er woont uit t raam hangen. Hij maat de deur open en de politie stormt naar binnen.

Wij staan met een aantal mensen te kijken. We willen allemaal weten hoe t met de vrouw is. En we weten dat er ook een klein meisje woont. Dus we maken ons zorgen.

Na een tijdje komt een agent weer buiten om te vertellen dat alles rustig is. Ze kunnen op het eerste gezicht geen sporen van mishandeling zien dus ze kunnen de man niet aanhouden. De man en vrouw geven wel toe dat ze een behoorlijke ruzie hebben gehad. Met het kindje is alles gelukkig ook goed.

Wij zijn daarop met zn allen weer naar huis gegaan. Manlief was klaarwakker dus die heeft zojuist de triptrap van 1 van de kids in elkaar gezet.

pppfff ben toch behoorlijk geschrokken.

2. Kylie1986

Kylie1986 Niet meer actief

Jeetje wat een verhaal!! Goed dat jullie de politie gebeld hebben..Er zijn genoeg mensen die niets doen..
    Zo hebben wij een keer een buurvrouw opgevangen tot de politie kwam..Die was bewerkt met een sleutelbos en gipsstrip.

3. Flutterby

Flutterby VIP lid

23 jul 2008
    10.153
    63
    48
    Dan schrik je je ook rot!
    Goed inderdaad dat je 112 gebeld hebt, gelukkig viel het mee :)

4. Smiley24

Smiley24 Fanatiek lid

1 jun 2008
    4.093
    1
    38
    Jeetje ja dan schrik je behoorlijk..

5. Wilma

Wilma VIP lid

22 mei 2006
    6.396
    1
    0
    Uithoorn
    Ja dat zijn leuke dingen heh?
    Tijdje geleden was onze buurman zo bezig...alleen daar was wel duidelijk dat er mishandeling gaande was en hij is mee genomen door de 2 politie autto's en een busje.
    Hele avond al steeds geschreeuw en geruzie (maar dat was wel eens vaker een keer in de zoveel weken vooral als er een bepaalde vriend daar binnen zat) En dan was het weer even rustig....vielen we net helemaal of bijna in slaap en dan begon het weer.
    En ineens hoorde je huisraad aan diggelen gaan enz.
    En toen NEE NEE AUAAAU... En dat ging maar door dat gillen en doen. :$
    Heb de verklaring van de vrouw duidelijk gehoord en meneer heeft zijn huis EN haar kort en klein geslagen met een basbal bat... Gegil ging door merg en been.
    Lag stijf in mn bed en zal je net zien dat onze mobieltjes beneden lagen. Net toen we wilden gaan bellen hoorde we de sirenes van de politie wagens.
    Hebben de hele nacht door dat geruzie, daarna het gegil en daarna anderhalf uur knipperende politie lampen niet geslapen. Pas om n uur of 5 was alles rustig en de knipperende lampen weg.

week erna kwam hij vragen of we die nacht iets gehoord hebben...
    Nou wat denk je zelf!!! ;)

Hoop dat bij die mensen bij jullie er nu ergens een melding staat dat mocht t weer gebeuren de politie (nog) sneller er heen gaat.
    Want iets is er daar duidelijk niet pluis!

6. Popkoorn

Popkoorn Niet meer actief

pff ja dat is echt schrikken zeg,

in 2006 ging het bij ons het zelfde, een bult geschreeuw bij de buren, echt heel heftig, de hele `buurt stond buiten, mijn vader heeft de politie gebeld

geen van de buren zijn gaan aanbellen of bonken , mijn vader werkt bij de politie en weet dat dit het verstandigste is
    je weet namelijk niet wat je aantreft, hoe dapper ik het ook van jullie vind dat jullie gingen aanbellen en aanbonken, moet ik er ook bij zeggen dat ik het heel onverstandig vind,

bij de buren van mijn ouders ( destijds ook nog van mij ;)) waren 3 mannen, gewapend, ze sloegen hem de kop in met een stevige kandelaar en die man heeft op het randje van de dood gelegen en is nu aan 1 oog blind,

we kunnen denken als we er heen gingen had het niet zover hoeven komen, maar je moet ook denken, ze hadden allemaal een pistool bij zich, als ze voor het raam had gestaan hadden ze misschien wel geschoten, of de deur opengedaan en jou er ook bij mishandeld,

tevens is het zo dat mocht je de dader afschrikken dat hij er dus vandoor is, dat is natuurlijk wel het minst erge maar toch.

ik hoop dat alles nu goed gaat met de buren, en dat jullie vlot bijkomen van de schrik !

Deel Deze Pagina