innestelingsbloed?

Discussion in 'Stel je vraag aan de verloskundige' started by beau1, Aug 13, 2010.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. beau1

beau1 Nieuw lid

Aug 13, 2010
    2
    0
    0
    NULL
    NULL
    Beste,

ik ben al 4 jaar aan de pil, nooit echt problemen mee gehad en altijd vrij regelmatig.
    Deze keer heb ik mijn pil doorgenomen. Ik zou normaal ongesteld worden op 20 augustus.
    Sinds gisteren (12 augustus) heb ik rood bloedverlies met menstruatiepijn. Een week te vroeg dus.
    Ik heb 8 dagen antibiotica ingenomen (staphycid) maar in de bijsluiter stond niets vermeld over verminderde werking van de pil.
    Op 7 augustus heb ik wel gemeenschap gehad, maar een eventuele zwangerschap zou dan enkel van het voorvocht zijn.
    Toch heb ik bang dat dit innestelingsbloed is.
    Maandag laat ik mijn bloed controleren maar toch zou ik zo snel mogelijk al een mening hebben.

Bedankt

2. Brigitte

Brigitte VIP lid

Sep 25, 2006
    6,432
    5
    38
    Hoi Beau1,

een innestelingsbloeding is pas vanaf een kleine 2 weken na de bevruchting, dus ik zou me niet teveel zorgen maken om dat bloedverlies. Waarschijnlijk is het gewoon spotting. Bij antibiotica moet je altijd wel even opletten met de pil, die is naar mijn weten dan niet altijd even betrouwbaar als anders, maar dat is meer een vraag voor je huisarts.

Groetjes Brigitte

3. beau1

beau1 Nieuw lid

Aug 13, 2010
    2
    0
    0
    NULL
    NULL
    Bedankt! :)

& proficiat met zo'n fijn forum!

Groetjes